Jump to content

Recommended Posts

Posted

logo.png

Gefeliciteerd aan alles en iedereen die hier komt!

We hebben het eerste jaar gehaald! :D

Een goedlopend forum met een flink aantal reacties, fijne positieve sfeer! Ik zeg tegen jullie ALLEMAAL: DANKJEWEL!

En voor mijn collega's: Dankjewel voor het meewerken aan het creëren van deze fantastische plek om samen te komen en het te kunnen hebben over onze gezamenlijke hobby :D

Dan hebben we voor vandaag alvast om bekend te maken: een kortingscode van Portugal at Home voor alle leden van Shaving Society

De actie:

Met code 2106 krijgt men 20% korting op 21 juni bij bestellingen op http://www.portugal-at-home.nl

Aankomende zaterdag en zondag zullen onze grote vrienden van BdF ook met een grote actie komen om meerdere dingen te vieren.

Namelijk, ons jubileum, de opening van de nieuwe shop EN de 3 jarige samenwerking van BdF en TFS!

Natuurlijk gaan we niet verklappen met wat voor actie ze komen, dat zien jullie allemaal hier op het forum! :D

Dus stay tuned for more infoooo!

Don't miss it! 3-DUBBELDIK FEEST!

Posted
dat stel ik 50 groene astra's beschikbaar als prijs

Tjee,

Ik wist dat het niet zo best ging met de verkoopcijfers van Opel in Nederland maar dat ze zo wanhopig waren... ;)

Proficiat met het eenjarig bestaan trouwens.

Posted

Zojuist de mail van BdF ontvangen. Dat wordt bestellen :mrgreen: ! Gelukkig heb ik een bonus van de baas gekregen omdat ik alweer 12,5 jaar trouwe loonslaaf ben :lol:

Posted
Zojuist de mail van BdF ontvangen. Dat wordt bestellen :mrgreen: ! Gelukkig heb ik een bonus van de baas gekregen omdat ik alweer 12,5 jaar trouwe loonslaaf ben :lol:

Wat een toeval! Ik ben deze maand ook alweer 12,5 jaar in dienst. Reden genoeg om iets moois uit te zoeken :D

Posted

Ik zou het niet weten. Ik heb geen tijd om tv te kijken. Veel te druk met op de website van een zeker Zwols bedrijf te kijken ;)

Posted
Ik zou het niet weten. Ik heb geen tijd om tv te kijken. Veel te druk met op de website van een zeker Zwols bedrijf te kijken ;)

:lol:

Posted

heb je ook alles al?

nu wel! het was trouwens het vrouwtje die me aanspoorde om nog een paar lekkere geurtjes aan te schaffen dus ik ben safe. Ik vermoed dat hier een paar heren straks bankuittreksels gaan wegmoffelen :lol:

Posted

Ja hoor, ben er ook ingetrapt....

Had gelukkig nog een restje verjasrdagsgeld liggen, dus hier wordt niks weggemoffeld ;)

Posted

Ik heb het maar op de aftershave boeg gegooid ;) en zolang het op mijn plank past in de kast was het goed ;)

Morgen maar eens kijken watk ga bestellen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.