Noxa Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Lieve Admins en Moderators, Bij deze van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Dat er nog vele mogen volgen.
cutthroat Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 We zijn wel een dag te vroeg, maar ik sluit me van harte aan bij Noxa. Bedankt voor dit geweldige forum, al jullie goede zorgen en tijd en energie die jullie hierin steken
Dr.Paranoid! Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Banner hoort bij de vooraankondiging die er aan komt met jubileum actie! Maar thanks alvast ofc, en jullie en toekomstige posters hier ook gefeliciteerd!
FairArie Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Dank aan het team voor het mogelijk maken en bijhouden van het forum (ik weet uit ervaring hoeveel uurtjes er in kruipen), dank alle leden voor het bijdragen aan het leesgenot en de bronnen van kennis op dit forum.
marzman Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Met Marcel, het voelt niet alsof er weer een jaar voorbij is.
Mesmer Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Ook van mij van harte gefeliciteerd! Ik heb zelf ook fora gehad en kan vanuit die ervaring zeggen dat het vooral de kunst is om een goede sfeer neer te zetten en vast te houden. Dat is hier enorm goed gelukt. Mijn dank aan admin en moderators maar ook zeker aan de forumleden hiervoor! En natuurlijk aan allen die dit technisch mogelijk maken want ook daar gaat vaak veel tijd in zitten.
Alexander Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Gefeliciteerd! Alweer een jaar over op DE scheren. De tijd vliegt.
CeesT Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Ook namens mij, van harte gefeliciterd met jullie leuke, leerzame en vooral gezellige forum.
Barbiere di Figaro Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Van harte heren! Het is echt een mooie prestatie om zo'n sfeer en houding te krijgen en te houden, waarbij van beginner tot ervaren scheerder iedereen het prettig vindt. Al gaat de tijd inderdaad snel, nog vele jaren!
gyedema Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Ook van mij: iedereen bedankt om dit prachtforum te krijgen waar we nu samen staan!
highlander78 Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Sinds kort lid. Verrast dat forum pas een jaar bestaat! Is een gezellig en levend forum. Gefeliciteerd!
Marcel Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Iedereen heel erg bedankt voor het moois wat hier in korte tijd ontstaan in!
PKRussel Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Gefeliciteerd! Ss is idd een fijne forum met geweldige en behulpzame leden. Slecht voor de protemonnee om hier lang te blijven hangen, maar een geweldige prestatie om in 1 jaar tijd zo'n informatieve en gezellige forum te creeeren.
Recommended Posts