Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lieve Admins en Moderators,

Bij deze van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Dat er nog vele mogen volgen.

Posted

We zijn wel een dag te vroeg, maar ik sluit me van harte aan bij Noxa. Bedankt voor dit geweldige forum, al jullie goede zorgen en tijd en energie die jullie hierin steken desismileys_3266.gif

Posted

Banner hoort bij de vooraankondiging die er aan komt met jubileum actie! :)

Maar thanks alvast ofc, en jullie en toekomstige posters hier ook gefeliciteerd!

Posted

Van harte. Enne ik zeg vooral doorgaan

Posted

Dank aan het team voor het mogelijk maken en bijhouden van het forum (ik weet uit ervaring hoeveel uurtjes er in kruipen),

dank alle leden voor het bijdragen aan het leesgenot en de bronnen van kennis op dit forum.

Posted

Ook van mij van harte gefeliciteerd!

Ik heb zelf ook fora gehad en kan vanuit die ervaring zeggen dat het vooral de kunst is om een goede sfeer neer te zetten en vast te houden. Dat is hier enorm goed gelukt.

Mijn dank aan admin en moderators maar ook zeker aan de forumleden hiervoor!

En natuurlijk aan allen die dit technisch mogelijk maken want ook daar gaat vaak veel tijd in zitten.

Posted

Ook namens mij, van harte gefeliciterd met jullie leuke, leerzame en vooral gezellige forum.

Posted

Van harte heren! Het is echt een mooie prestatie om zo'n sfeer en houding te krijgen en te houden, waarbij van beginner tot ervaren scheerder iedereen het prettig vindt. Al gaat de tijd inderdaad snel, nog vele jaren!

Posted

Gefeliciteerd!

Ss is idd een fijne forum met geweldige en behulpzame leden.

Slecht voor de protemonnee om hier lang te blijven hangen, maar een geweldige prestatie om in 1 jaar tijd zo'n informatieve en gezellige forum te creeeren.