Timbo35 Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Timbo belt het GGZ: T:Hallo? ggz: hallo met Marjan T:kunt u mij doorverbinden met verslavingszorg? ggz: ja hoor ggz: hallo met Anita T: hallo met Timbo T; ik had een vraag, is er ook therapie voor mensen die verslaafd zijn aan scheren? ggz: euhhh... even navragen 5 min ggz: mijnheer? T:ja ggz er is geen verslavingszorg voor mensen die verslaafd zijn aan scheren T: ooh, en voor mensen die verslaafd zijn aan het kopen van scheerspullen? ggz: die bestaan niet. T: die bestaan niet??? ggz: nee T: bedankt voor de info ggz: geen dank
Barbiere di Figaro Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Nee, die bestaan niet! GGZ heeft altijd gelijk! Geen noodzaak om daar wat aan te doen hoor!
Marcel Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Ik? Verslaafd? Elk moment stoppen? Geen probleem hoor! ...... ..... Slik
cutthroat Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 De stemmen in mijn hoofd zeggen dat er niks mis is met me....
marzman Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Is er niet zoiets als anonieme scheerders bijeenkomsten?
PI56 Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Ik kan best stoppen met scheren Doe ik bijna elke dag (als ik een gladde kin heb)
Timbo35 Posted June 17, 2014 Author Posted June 17, 2014 Nee, die bestaan niet! GGZ heeft altijd gelijk! Geen noodzaak om daar wat aan te doen hoor![/quote
Recommended Posts