Jump to content

Recommended Posts

Posted

ube4ejym.jpg

Gekocht om te oefenen. Gisteren na slijpadvies van een paar forumgenoten eens zeer rigoureus een nieuwe bevel gezet en daarna over de andere stenen gehaald. Kon het net na het werk niet laten om ff snel de wangen te doen. Had vanmorgen reeds geschoren. Ik ben tevreden, scales kapot maar wangen glad. Zonder irritatie. Begin het te leren. Tijd voor volgende scales op deze GD.

Posted

Fijn oefenmateriaal inderdaad , prima mesjes als ze klaar zijn.

Hoe lang ben je bezig geweest met de bevel?

Posted

Oe, weet ik niet. 10 minuten of zo? Op een chosera 1000. Klinkt dat te kort?

Posted

Geen idee. Waren ineens stuk. Is best broos plastic. Jij dacht zeker dat het Carbon was [sMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

Posted
Oe, weet ik niet. 10 minuten of zo? Op een chosera 1000. Klinkt dat te kort?

Als het goed is ,dan is het goed. 8-)

Ik zelf ben wel eens meer dan een uur bezig geweest op een gold dollar, nu verschillen ze ook nog wel eens. Misschien heb je een beter exemplaar :D

Posted

Ik heb gekeken naar de bevel en de spine. Op het moment dat de 'slijtage' op de bevel recht was ben ik gestopt. Op de spine is hij dan iets onregelmatig. Net als bij de bakkus. Ik heb overigens wel een 208 gekocht. Want ik begreep dat die veel beter zijn dan een 66

Posted

Mijn dat exemplaar moest zeker 3mm verwijderd worden om een mooie snede bij de hiel te krijgen.

Nu pak ik de diamantplaat, gaat veel sneller :)