Robert79 Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Al enige tijd ben ik aan het kijken voor een andere krabber, namelijk de Weber Classic. Is het aan te raden deze te kopen of is het beter om een Merkur 23c te kopen ?
Snuff Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Welke je beter zal bevallen is moeilijk te zeggen, de Weber is in ieder geval een van de allerbeste krabbertjes die ik ooit mocht proberen, is ook niet kieskeurig met welk mesje je erin plaatst (althans naar mijn bescheiden mening). Er zijn vast nog mensen op het forum die een of beide hebben en hun ervaring zullen delen.
Snuff Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 het zijn allebei milde scheermessen, de weber iets minder mild maar scheelt weinig. De weber neemt wel meer haar mee in één pass, heeft een beter evenwichtsgevoel met het meegeleverde handvat (past trouwens ook op de EJ en maakt hem daarmee iets beter om mee te scheren) en tenslotte is de Weber gemaakt van roestvrij staal. (dit alles mijn persoonlijke mening)
Robert79 Posted June 12, 2014 Author Posted June 12, 2014 Ok, vandaag d Weber besteld.Afwachten dan maar !
Jan Zoethout Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Hoi Robert, Is 'ie al binnen ? Ben benieuwd hoe 'ie bevalt ...
Blue Tip Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Robert, op welke site heb je hem gekocht? Als je hem hebt, misschien wil je wel even wat foto's aan ons laten zien
Robert79 Posted June 30, 2014 Author Posted June 30, 2014 Die ene foto is niet zo mooi maar het is duidelijk te zien hoe het mesje in de kop zit. Gekocht bij www.weberrazor.com
Frank Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Mooi Robert. Ziet er degelijk uit. Ik ben benieuwd naar hoe hij scheert. Hoe lang was hij onderweg vanuit USA ?
3gor4 Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Dat is nog eens een hele mooie krabber!!! [sMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES] Ben ook benieuwd naar je ervaring!
Robert79 Posted June 30, 2014 Author Posted June 30, 2014 In SOTD heb ik geschreven hoe mn scheer ervaringen zijn maar kan je vertellen dat ie vrij zwaar is betreft scheerkop en handvat dus het pakt goed in haar. Ook valt het op dat ook mijn mindere mesjes goed werken en dat ik met deze krabber er een extra scheerbeurt langer mee kan doen.Verder is het een mooi afgewerkt gepolijste krabber
Jan Zoethout Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 (edited) Mooi Robert. Ziet er degelijk uit.Ik ben benieuwd naar hoe hij scheert. Hoe lang was hij onderweg vanuit USA ? 12 juni besteld, 30 juni binnen .... 2 1/2 week ongeveer ... 12 juni besteld, 20 juni binnen .... een dikke week slechts ! Edited July 12, 2014 by Guest
talibeard Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Ook valt het op dat ook mijn mindere mesjes goed werken en dat ik met deze krabber er een extra scheerbeurt langer mee kan doen.Verder is het een mooi afgewerkt gepolijste krabber Ik geloof graag dat je erg enthousiast bent over je nieuwe aanwinst maar hoe kun je nou in 's hemelsnaam binnen één dag weten dat je mesjes langer meegaan?
Robert79 Posted July 8, 2014 Author Posted July 8, 2014 Omdat ik deze krabber op 12 Juni had besteld en op 20 Juni al binnen was. Op 20 juni had ik ook al een foto gemaakt maar had die foto in de thread 'show je aankopen' geplaatst. Maar omdat iemand vroeg op 30 Juni in deze thread of ik nog wat foto's wilde plaatsen, heb ik dit nogmaals gedaan.
Jan Zoethout Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Hoi Robert, Als ik zo kijk in SOTD ben je wel content met je Weber ... En als ik prijs heb in de Staatsloterij of anderszins een financiele meevaller wil ik er ook wel een. Of kan ik dan beter een ATT met R1 onderplaat nemen ?
Robert79 Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Hoi Robert,Als ik zo kijk in SOTD ben je wel content met je Weber ... En als ik prijs heb in de Staatsloterij of anderszins een financiele meevaller wil ik er ook wel een. Of kan ik dan beter een ATT met R1 onderplaat nemen ? Wat bedoel je met ATT ? Above The Tie ? Geen idee want ik heb nooit een krabber met een R1 onderplaat gehad dus ik weet niet hoe dat scheert.Ik heb net die site even bekeken en ze lijken me erg mooi maar heel agressief gezien de ligging van het mesje. Betreft de Weber 'ja' ik gebruik hem al een aantal weken achter elkaar ! iedereen denkt " daar heb je hem ook weer met zijn Weber ! " , maar ik heb een aantal mesjes nog niet gebruikt, dus blijf ik voorlopig deze gebruiken en dat vind ik geen straf. Ik had bij de bezorging ook een meevaller want ik dacht dat ik inklaringskosten moest betalen vanwege die 79 $ maar dat hoefde ik niet, dus is ie langs de douane geglipt en had ik hem snel binnen.
Recommended Posts