Jump to content

Even voorstellen

RazorEdge

Recommended Posts

Goededag allemaal,

Ik neus al een tijdje rond hier op het forum en heb al het een en ander gelezen en vindt het zeer interessant allemaal hoe mensen de scheerpassie ervaren hier op het forum. Ben er tevens ook al veel wijzer van geworden :D

Ik zelf heb een aantal weken geleden mijn eerste DE razor bemachtigd (Muhle R89) en vindt het een plezier mezelf er mee te scheren maar het zal zeker niet mijn laatste zijn haha ;)

Verder zal ik hier wel vaker rondhangen dus zal me wel weer een keer voorbij zien komen :D

Iedereen een zonnig weekend toegewenst!

Gr Rob

Dag Rob,

Hartelijk welkom. Voor info over scheren kun je hier je hart ophalen en zul je zeker op ideeën gebracht worden. Tevens zal je nieuwsgierigheid en daarna je kooplust aangewakkerd worden. Uhh, dat is bij de meeste zo :mrgreen:

Dag Rob,

Hartelijk welkom. Voor info over scheren kun je hier je hart ophalen en zul je zeker op ideeën gebracht worden. Tevens zal je nieuwsgierigheid en daarna je kooplust aangewakkerd worden. Uhh, dat is bij de meeste zo :mrgreen:

Ik heb er al last van Henkiepenkie :lol:

Dag Rob,

Ik heb er al last van Henkiepenkie :lol:

Rob,

Als ervaringsdeskundige weet ik er alles van.

Maar er is veel te ontdekken en het scheren wordt van een noodzakelijk kwaad een bezigheid waar je geen hekel meer aan hebt.

Scheer mij nu met een open mes en na een wijntje en bij weinig tijd lekker tot volle tevredenheid met een DE-razor.

Kortom, veel plezier en leef je uit.

Groet Henk

Henk,

Ja dat heb ik gezien dat er veel te leren en te ontdekken is hier op het forum.

Tevens is het scheren voor mij nooit een noodzakelijk kwaad is geweest en ik er naar mijn idee toch altijd wel de tijd voor nam (gewoon catridge scheren want ik heb een hekel aan elektrisch scheren) hebben enkele dingen voor mij toch de doorslag gegeven om klassiek te gaan scheren.

Zo hou ik heel erg van hygiene en om de paar dagen een nieuw mesje vind ik wel net zo plezierig, de scheer irritatie trad wel eens op na een scheerbeurt, de kosten zullen we maar niet over praten want dat wordt hier wel elders gespendeerd :lol: maar ook het mannelijke gevoel wat we hier allemaal ervaren voor de wasbak gaf mij een lekker gevoel :D

En voor de rest is het voor mij ook allemaal nieuw maar tot op heden scheer ik me met volle tevredenheid op de klassieke manier!!!