Mario Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Is dit een bekende creme Voor mij als rookie is alles nieuw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Ik heb er nog nooit van gehoord, al scheelt het vast dat ik voornamelijk zeep gebruik en niet cremes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Zelf nooit het genoegen gehad deze te proberen maar is zeer populair in India en spotgoedkoop, schijnt toch wel goed te zijn. Laat het ons eens weten (en waar gekocht?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Nooit eerder gezien of gehoord. Proberen dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Ik heb deze vorige week meegebracht uit Nepal. Daar lag die standaard op de hotelkamer. Vind het wat zonde om hem aan te breken, maar ben langs de andere kant ook wel benieuwd. Op Google vond ik hem wel terug, maar had hem nergens zien voorbijkomen in de webwinkels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Gewoon opendoen en proberen, zie het nut er niet van in om de tube ergens op te bergen? Als het prima blijkt te zijn kunnen we wellicht BDF zover krijgen dat ze het inkopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 ik zit op dit moment met een Palmolive classic waarmee ik kan vergelijken. Ik wacht even op mijn nieuwe EJ 89 en dan zal ik de vergelijking inzetten. Ik houd jullie op de hoogte ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelan Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Nooit van gehoord. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Het is altijd leuk te horen over onbekende producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Niet bewaren tot het ranzig wordt! Direct proberen en ons vertellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 ik zal eens en de palmolive opschuimen in een kom,en daarna de VI opschuimen in kom,en dan met hetzelfde mes de scheertest uitvoeren wie weet wat we bijleren ?? ik dacht dat het een zeer bekend product hier zou zijn, niet gedacht dat ik met een "nieuwtje" aan zou komen stormen, ben zelf nog maar korte tijd lid van de club der natscheerders en dacht gooi deze eens op het forum, interessant gegeven dus. http://vijohngroup.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts