Noxa Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Gloeiende GVD, en meer van zulke taal!! De afgelopen weken ben ik bezig geweest een scheermes te restaureren. De scales waren niet meer te redden dus daar had ik nieuwe voor gemaakt uit peren-hout. Het mes was behoorlijk aangetast en heb ik al flink wat uren op staan schuren. Al met al flink wat werk maar het eind resultaat was eigenlijk wel erg mooi aan het worden. Laat ik het zo zeggen, ik zou mezelf best een schouderklopje willen geven, want ik was best trots op het naderende eind resultaat. Maar dan.... Tijdens de pas sessie van de scales en het mes laat ik het mes uit mijn handen vallen op de werkbank met dit als gevolg... En zo had hij er ongeveer uit moeten gaan zien: Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Doodzonde!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Leef met je mee, positief. De nieuwe scales heb je al. Nu alleen een ander mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Zonde man! Maar Kogel heeft gelijk: vanavond aan de drank, morgen op zoek naar een nieuw schatje om tussen de scales te passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Shit happens hellaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Oei, jammer van al je inspanningen inderdaad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Leergeld, de meesten hebben het wel eens meegemaakt, gelukkig is het niet gebeurd met een heel duur mes moet je maar denken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Dat is jammer. Je was zo te zien goed onderweg. Nu een keer diep zuchten, een ander mes scoren, en die in de scales frutselen. En niet weer laten vallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Zonde man! balen vanavond aan de drank, morgen op zoek naar een nieuw schatje om tussen de scales te passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Pindakaas! Komende weken zal ik kijken of ik het mes in kan korten en er passende scales bij kan maken. Vandaag ben ik gestart met het schuren van een wedge waar ook scales voor gemaakt moeten worden. Op naar de volgende!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Pindakaas! Komende weken zal ik kijken of ik het mes in kan korten en er passende scales bij kan maken. Vandaag ben ik gestart met het schuren van een wedge waar ook scales voor gemaakt moeten worden. Op naar de volgende!! That's the spirit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wulf Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Ik ben ook zo onhandig, liet maandag mijn nieuwe Muhle R89 Twist op de grond vallen, lanceerde op 1 of andere vage manier richting mijn novilon vloer buiten mijn badkamer, geen schade, gisteren viel het weer uit mijn handen nu op mijn tegels van de badkamer, afdruk in het chroom van van de draaiknop aan de steel. Volgens mij heeft de hele straat mij kunnen horen vloeken.... Ik weet hoe je je op dat moment heb gevoeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 (edited) Oeps dat is echt zuur! Echt zonde. Maar inkorten is goede optie. Ga je voor de ronde of rechte punt? Edited June 7, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterT Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Jeuuhtje man das inderdaad balen als een stekker. Zo dichtbij de eindstreep en dan zoiets, dan moet je maar weer alle moed bij elkaar schrapen om weer verder te gaan das echt ....................... Kan je alleen veel succes met het verdere voortgang wensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Zo in het zicht van de eindstreep is dat echt k.t! Maaruh....inkorten, nieuwe scales en gebruiken als korter mes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts