Mario Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Hoi ik vermoed dat er hier nog wel Belgen op het forum zitten. Hebben jullie al degelijke Belgische webwinkels gevonden, met de voorwaarden van de Nederlandse shops ? Ik zit net een bestelling in te kloppen bij Shave and More (super webstore trouwens) maar ik merk dat ik als Belg telkens 9.95 euro verzendkosten aan mijn been krijg als ik iets bestel....., zelfs als zijn het 20 mesjes..... kan je zeggen ok plaats een grotere bestelling, maar zo wordt 50 euro (gratis verzendkosten binnen Nederland) als snel 60 euro bij verzending naar België = 20% extra.... Greetz, M Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Hoi ik vermoed dat er hier nog wel Belgen op het forum zitten. Hebben jullie al degelijke Belgische webwinkels gevonden, met de voorwaarden van de Nederlandse shops ? Ik zit net een bestelling in te kloppen bij Shave and More (super webstore trouwens) maar ik merk dat ik als Belg telkens 9.95 euro verzendkosten aan mijn been krijg als ik iets bestel....., zelfs als zijn het 20 mesjes..... kan je zeggen ok plaats een grotere bestelling, maar zo wordt 50 euro (gratis verzendkosten binnen Nederland) als snel 60 euro bij verzending naar België = 20% extra.... Greetz, M http://www.demessenwinkel.eu Gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Sommige Nederlandse webshops sturen ook naar Belgie (ik woon ook in Belgie), onder sommige voorwaarden zelfs gratis. Volgens mij was dat zelfs bij Shaveandmore en dan boven de 50 euro ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Sommige Nederlandse webshops sturen ook naar Belgie (ik woon ook in Belgie), onder sommige voorwaarden zelfs gratis. Volgens mij was dat zelfs bij Shaveandmore en dan boven de 50 euro ofzo. das een interessant gegeven.... Misschien moet ik hun eens een mailtje doen, want vind het echt een goeie webshop thanks ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Hoi ik vermoed dat er hier nog wel Belgen op het forum zitten. Hebben jullie al degelijke Belgische webwinkels gevonden, met de voorwaarden van de Nederlandse shops ? Ik zit net een bestelling in te kloppen bij Shave and More (super webstore trouwens) maar ik merk dat ik als Belg telkens 9.95 euro verzendkosten aan mijn been krijg als ik iets bestel....., zelfs als zijn het 20 mesjes..... kan je zeggen ok plaats een grotere bestelling, maar zo wordt 50 euro (gratis verzendkosten binnen Nederland) als snel 60 euro bij verzending naar België = 20% extra.... Greetz, M http://www.demessenwinkel.eu Gr ton hej Ton, bedankt voor de tip !!! gr Mario Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Hoi ik vermoed dat er hier nog wel Belgen op het forum zitten. Hebben jullie al degelijke Belgische webwinkels gevonden, met de voorwaarden van de Nederlandse shops ? Ik zit net een bestelling in te kloppen bij Shave and More (super webstore trouwens) maar ik merk dat ik als Belg telkens 9.95 euro verzendkosten aan mijn been krijg als ik iets bestel....., zelfs als zijn het 20 mesjes..... kan je zeggen ok plaats een grotere bestelling, maar zo wordt 50 euro (gratis verzendkosten binnen Nederland) als snel 60 euro bij verzending naar België = 20% extra.... Greetz, M http://www.demessenwinkel.eu Gr ton Firefox can't find the server at http://www.demessenwinkel.eu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 http://www.messenwinkel.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Sommige Nederlandse webshops sturen ook naar Belgie (ik woon ook in Belgie), onder sommige voorwaarden zelfs gratis. Volgens mij was dat zelfs bij Shaveandmore en dan boven de 50 euro ofzo. das een interessant gegeven.... Misschien moet ik hun eens een mailtje doen, want vind het echt een goeie webshop thanks ! Of het zou veranderd moeten zijn dat het financieel niet goed uitkomt maar ik had bij een EJ98 krabber en kwast + een pakje sharks en een pakje derbys geen verzendkosten destijds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 dit zijn de voorwaarden zoals aangegeven: Wat zijn de verzendkosten? Verzending binnen Nederland: (incl. track & trace) Orderwaarde < € 50,00 € 6,95 Orderwaarde > € 50,00 Gratis verzending! Verzending naar EU landen Standaard verzending zonder track & trace: * Orderwaarde < € 125,00 € 9,50 Orderwaarde > € 125,00 Gratis verzending! Verzending met track & trace: * Orderwaarde < € 125,00 € 15,00 Orderwaarde > € 125,00 € 9,50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Dan is het veranderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts