Jump to content

Super-Adjustable met plastic basis plaat afstellen

Timbo35

Recommended Posts

Het verstelmechanisme kan wellicht baat hebben bij een goede weekbeurt in warm sop, gevolgd door wat smeermiddel. Als de guardbar verbogen is, is terugbuigen misschien nog zo lastig niet. Je weet alleen niet hoe ver...

Oh wacht, met de poortjes bedoel je de deurtjes? Dan zal het eerder genoemde weken niet zoveel zin hebben. Ik begreep dat er wat mis was met het verstelmechanisme, excuus!

Het komt op mij over alsof deze krabber ooit een flinke optater heeft gehad.

Kun je close-up foto's laten zien?

Oh wacht, met de poortjes bedoel je de deurtjes? Dan zal het eerder genoemde weken niet zoveel zin hebben. Ik begreep dat er wat mis was met het verstelmechanisme, excuus!

Het komt op mij over alsof deze krabber ooit een flinke optater heeft gehad.

Kun je close-up foto's laten zien?

die zal ik morgenavond eens maken

Ik weet wel van de mogelijkheden om dat bij een Fatboy te doen. Een hele mooie step-by-step guide met pics vind je HIER; punt is alleen dat ik vermoed dat je een Black Beauty bedoelt, en degene die ik heb zou ik zo niet uit elkaar weten te halen. Mocht je dat wel lukken dan is ergens zo halverwege het verhaal in de link de oplossing te vinden.