Snuff Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Later deze maand zal de nieuwe versie van de voor velen bekende Cobra te verkrijgen zijn. Een preview en test is te vinden op de shavenook door Ben uit Australie. De Cobra is een door velen geliefd krabbertje dat de Feather mesjes gebruikt en daardoor ongelooflijk efficiënt is zonder dat je echt veel scheertechniek moet hebben zoals bij een Feather DX of aanverwanten die van hetzelfde mesje gebruik maken. Niet goedkoop maar gezien het succes van de Classic versie zal deze vast heel goed verkopen. Heb hem zelf in bezit gehad en vond hem zeer goed maar ik prefereer dezelfde mesjes in een DX omdat ik sowieso mezelf al met een straight scheer en dit voor mij natuurlijker aanvoelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Hoe scheert de Cobra? Als een injector? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Een fors geschapen apparaat als ik hem zo naast de Merkur Vision zie staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Wat kost zoiets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Hmmm, ik geloof dat ik het huidige model fraaier vind. Helaas bevinden deze krabbers zich buiten mijn budget, nog afgezien van douaneheffingen etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Ja, 200e voor een krabber vind ik belachelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 (edited) @Johan: scheert niet helemaal als een gewone injector vind ik maar het ligt er dichtbij. @marzman: zou 173 euro moeten kosten maar reken daar verzendkosten en douanekosten bij want ze verzenden met vermelding werkelijke prijs. (Of iemand in de US kennen die er eentje voor je koopt en als geschenk opzend) @Marcel: vind ik ook, het nieuwe model is volgens mij ook gemaakt om de LeeHunt razor voor te zijn want het prototype daarvan leek verdacht veel op deze. Een mogelijkheid is voor wie al langer op de forums rondhangt om in te schrijven op een "rondgang" van deze nieuwe krabber, kost je alleen verzendkosten naar de volgende bestemmeling. Edited June 2, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Ik begeer dit te hebben. Gij zult niet begeren. Maar ja, dat gebeurt toch. En ik werk vele uren en hard ook, dus ik verdien het. Waarkan ik deze beauty bestellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Is nog niet leverbaar, later in de maand bij classicshaving.com, reken op een 220 euro met tax en douane kosten erbij. Je zult echt snel moeten zijn als je er eentje wil want ze gaan er om vechten. Meestal heeft http://connaughtshaving.com in de UK ze een maand later en kan je ze daar bestellen. Of gewoon wachten tot de eersten hem weer van de hand doen alhoewel de prijs tweedehands niet snel zal zakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Is nog niet leverbaar, later in de maand bij classicshaving.com, reken op een 220 euro met tax en douane kosten erbij. Je zult echt snel moeten zijn als je er eentje wil want ze gaan er om vechten. Meestal heeft http://connaughtshaving.com in de UK ze een maand later en kan je ze daar bestellen. Of gewoon wachten tot de eersten hem weer van de hand doen alhoewel de prijs tweedehands niet snel zal zakken. Hmmm. Dan wacht ik op connaught denk ik. Ik stuur ff een email om te vragen om mij in te lichten wanneer ze in stock zijn. Ik wil deze wel hebben. Ik laat het weten of en wanneer het mij lukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 http://int.classicshaving.com/the-king-cobra-classic.html#.U49hDeIaySN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 ha ha daar gaan ze weer, bewust mondjesmaat op de markt brengen om de hype nog te verhogen ik koop hem niet maar binnenkort valt hij hier wel in de brievenbus om eens te proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Nu ik dit zie, temper ik mijn begeerte en wacht ff af hoe een en ander ontwikkeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Er zijn tijden geweest dat ik behoorde tot die groep die ze "early adopters" noemen, in 95% van de gevallen ging het product na testen weer de deur uit. Tegenwoordig laat ik het testen aan anderen over en wacht af. De initiële ah oh berichten op de forums kan je beter even aan je voorbij laten gaan en enkele maanden later nog eens op naslaan. Vaak krijg je dan al een heel ander beeld van een product en ben je misschien blij dat je het geld in je zakken hield. Al moet ik bekennen dat indien de King Cobra hetzelfde scheert als de Classic Cobra je hoogstwaarschijnlijk superblij zou zijn bij aankoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 $239 dollar, die Amerikanen zijn een beetje de weg kwijt geloof ik. Handvat past totaal niet bij de kop. Het oude model is VEEL mooier en doet door zn uiterlijk de naam ook nog eer aan. Maar as it looks now, WAY TO OVERPRICED! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts