3gor4 Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Dag allen, Zoals de topic luidt, zit ik na te denken om zelf een paddle strop te maken. Via mijn werk heb ik al een zeer mooi plankje gevonden van hard hout (loods ladder trede). Echter heb ik nog enkele vragen betreft welke leersoorten ik nodig zou hebben. Want ik lees kalfsleer, latigo leer, ruwe leer, canvas, filt etc. Maar wat is nou waar voor nodig en wat voor effect heeft het? Mijn paddle strop idee was om op de beide kanten van de paddle, magneet vellen te plakken. Om vervolgens - mocht ik verschillende leer soorten nodig hebben - weer magneet vellen op de leer/ canvas en filt te plakken. Zodat ik op deze manier met één paddle strop meerdere soorten strop kan gebruiken door deze uit te wisselen. Bestaat er al zo iets? Werkt het? Zou het werken? Graag hoor ik jullie ingeving. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Als je dat zelf wilt maken dan moet je dat zeker doen. Maar wat jij wilt kan je direct aanschaffen bij rasurpur.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts