karaqz Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Aangezien ik af en toe wat water aanslag krijg wil ik kijken of ik met een beetje autosol die troep van mijn messen afkrijg. Amerikanen schijnen weg te zijn van MAAS maar Autosol schijnt ook goed te zijn. Maar kan iemand me vertellen welke nu precies? Gewoon deze? http://www.autosol.nl/metaal/metaal-polish Dat bedrijf heeft zo moeilijk veel producten om metaal etc te reinigen. Dewelke is nou degene die ik moet hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 De tube Metal Polish (die van 5,95). Even zoeken waar ze 'm los verkopen. Ik heb 'm hier in Alkmaar bij de Harley dealer gehaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 31, 2014 Author Share Posted May 31, 2014 Ja daarom Ja. Halfords en wat klus auto/motor zaken af lopen hier. Dat was het idee erachter. Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Heb ik ook gedaan omdat die het zouden hebben. Maar dat bleek Halfords UK te zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts