Kogel Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Lekker aan de slag geweest met een mooi kleintje. Alleen een foto van na. Nu nog pinnen. Gepolijst op de zelfgemaakte polijstmachine van mijn opa zaliger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Mooi gepolijst! Wat is dat voor maat? 2/8e oid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 ik zal eens zo een maattabel downloaden. Heel smal. Ik heb er drie van. Met een scheer ik regelmatig. Is leuk met zo'n kleintje. Net als ik een grote leuk vind. Ik denk 2/8. Deze is nog niet scherp. De andere die ik heb is prima, dof maar doet het goed. Nog een andere zijn de scales echt niet ok. Zag dat iemand er een zocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ziet er mooi uit man! Lijkt me ook wel gaaf zo'n kleintje (en zo'n polijstmachine ook ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Maakt een pestherrie. En hij moet met een klem vast aan de werkbank anders loopt hij weg. Maar nostalgie he. Post morgen wel ff een foto van een ander kleintje. Ik wil er wel van eentje af. Of mag ik dat hier niet zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Wat een schatje. Weet je zeker dat je er eentje kwijt wilt? Dit maatje past heel mooi met zn drieën in een cartridge Heeft het wel reguliere lengte? Effilierboy duidt op een kappersmesje. Haar uitdunnen oid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Maakt een pestherrie. En hij moet met een klem vast aan de werkbank anders loopt hij weg. Maar nostalgie he. Post morgen wel ff een foto van een ander kleintje. Ik wil er wel van eentje af. Of mag ik dat hier niet zeggen? Ik wil er wel een kogel,ik hoor wel wat de prijs is. Bij voorjaar dank Gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Deze van de foto houd ik. Een andere scheer ik veel mee. Ik heb gisteren nog een andere uit elkaar gehaald. Hij had een negatieve frown. Die heb ik verwijderd en de rest van het mes gepolijst. Moeten nieuwe scales op en dan kijken of hij geslepen kan worden. Die mag je hebben om niet. Zitten allen nog geen scales op. Wil je dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 ok, ik heb die klingenbreite tabelle gedownload. Het effilierboy mesje is dan 4/8 en de tweede is dan 9/16. Volgens de tabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Deze van de foto houd ik. Een andere scheer ik veel mee. Ik heb gisteren nog een andere uit elkaar gehaald. Hij had een negatieve frown. Die heb ik verwijderd en de rest van het mes gepolijst. Moeten nieuwe scales op en dan kijken of hij geslepen kan worden. Die mag je hebben om niet. Zitten allen nog geen scales op. Wil je dat? Ja hoor kogel,dat is goed,kost ie?? Gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Niets dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Niets dus. Ow,nou dank je wel. Word er verlegen van zeg. Ik pb mijn adres wel even,nogmaals hartelijk dank. Kan ik mooi een paar scales voor proberen te maken en slijpen lukt me wel prima. Gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Het kleintje van kogel lag gisteren in de bus,wederom mij dank hier voor. Ga eerst eens kijken voor mooi materiaal om scales te maken,daarna slijpen. Mes ziet er goed uit. Gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Mooi, zie graag het resultaat. Hoop dat hij het goed gaat doen, frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 mag in het archief. gebruik de oude scales als maat voering voor een paar nieuwe. zo gauw ik even de tijd daarvoor heb. gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 mag in het archief.gebruik de oude scales als maat voering voor een paar nieuwe. zo gauw ik even de tijd daarvoor heb. gr ton Huh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Mag blijven. Was geen verkooptopic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Mag blijven. Was geen verkooptopic. Inderdaad, ik laat hem gewoon staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts