Jump to content

Kleintje

Kogel

Recommended Posts

ik zal eens zo een maattabel downloaden. Heel smal. Ik heb er drie van. Met een scheer ik regelmatig. Is leuk met zo'n kleintje. Net als ik een grote leuk vind. Ik denk 2/8. Deze is nog niet scherp. De andere die ik heb is prima, dof maar doet het goed. Nog een andere zijn de scales echt niet ok. Zag dat iemand er een zocht.

Maakt een pestherrie. En hij moet met een klem vast aan de werkbank anders loopt hij weg. Maar nostalgie he. Post morgen wel ff een foto van een ander kleintje. Ik wil er wel van eentje af. Of mag ik dat hier niet zeggen?

Wat een schatje. Weet je zeker dat je er eentje kwijt wilt? Dit maatje past heel mooi met zn drieën in een cartridge ;-)

Heeft het wel reguliere lengte?

Effilierboy duidt op een kappersmesje. Haar uitdunnen oid.

Maakt een pestherrie. En hij moet met een klem vast aan de werkbank anders loopt hij weg. Maar nostalgie he. Post morgen wel ff een foto van een ander kleintje. Ik wil er wel van eentje af. Of mag ik dat hier niet zeggen?

Ik wil er wel een kogel,ik hoor wel wat de prijs is.

Bij voorjaar dank

Gr ton

Deze van de foto houd ik. Een andere scheer ik veel mee. Ik heb gisteren nog een andere uit elkaar gehaald. Hij had een negatieve frown. Die heb ik verwijderd en de rest van het mes gepolijst. Moeten nieuwe scales op en dan kijken of hij geslepen kan worden. Die mag je hebben om niet. Zitten allen nog geen scales op. Wil je dat?

avage6ej.jpg

4usuma5u.jpg

Deze van de foto houd ik. Een andere scheer ik veel mee. Ik heb gisteren nog een andere uit elkaar gehaald. Hij had een negatieve frown. Die heb ik verwijderd en de rest van het mes gepolijst. Moeten nieuwe scales op en dan kijken of hij geslepen kan worden. Die mag je hebben om niet. Zitten allen nog geen scales op. Wil je dat?

avage6ej.jpg

4usuma5u.jpg

Ja hoor kogel,dat is goed,kost ie??

Gr ton

Niets dus.

Ow,nou dank je wel.

Word er verlegen van zeg.

Ik pb mijn adres wel even,nogmaals hartelijk dank.

Kan ik mooi een paar scales voor proberen te maken en slijpen lukt me wel prima.

Gr ton