Kamp Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ik heb een Lord L6 via de inkoopactie gekregen en omdat ik het regelmatig met mijnvader over het scheren had gehad heeft hij deze geleend voor zijn vakantie(daarna niet meer gezien ) Nu wil hij weten of een van mijn andere messen beter bij hem passen en heeft hij om te proberen mijn merkur progress longhandle en mijn pearl oc tto meegenomen, ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ik heb een Lord L6 via de inkoopactie gekregen en omdat ik het regelmatig met mijnvader over het scheren had gehad heeft hij deze geleend voor zijn vakantie(daarna niet meer gezien ) Nu wil hij weten of een van mijn andere messen beter bij hem passen en heeft hij om te proberen mijn merkur progress longhandle en mijn pearl oc tto meegenomen, ben benieuwd Tsja,,die zie je nooit meer,,,,,terug. Hahahaha Gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Die pa van je heeft het goed bekeken. Laat zn zoon zn RAD bekostigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Die pa van je heeft het goed bekeken. Laat zn zoon zn RAD bekostigen Precies. En natuurlijk komt hij terug met de vraag hoe het met de mesjes zit en of hij wat van ke zeep mag lenen haha Maar een vader overtuigen is toch best knap. Die van mij wil alleen electrisch omdat hij altijd zo'n last had van een rode huid na het nat scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Die pa van je heeft het goed bekeken. Laat zn zoon zn RAD bekostigen Precies. En natuurlijk komt hij terug met de vraag hoe het met de mesjes zit en of hij wat van ke zeep mag lenen haha Maar een vader overtuigen is toch best knap. Die van mij wil alleen electrisch omdat hij altijd zo'n last had van een rode huid na het nat scheren. Nou heb ik al voor zijn vaderdag de set van BDF met de sample zeeps gekocht dus kan hij lekker zelf proberen wat hij lekker vindt Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Die pa van je heeft het goed bekeken. Laat zn zoon zn RAD bekostigen Precies. En natuurlijk komt hij terug met de vraag hoe het met de mesjes zit en of hij wat van ke zeep mag lenen haha Maar een vader overtuigen is toch best knap. Die van mij wil alleen electrisch omdat hij altijd zo'n last had van een rode huid na het nat scheren. Nou heb ik al voor zijn vaderdag de set van BDF met de sample zeeps gekocht dus kan hij lekker zelf proberen wat hij lekker vindt Zie je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Had ik je hiervoor niet gewaarschuwd? Maar wel leuk op deze manier. Ik krijg mijn vader niet zover. Hij wil overigens wel eens mee snuffelen bij Paul Kox. Je moet ergens beginnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted June 22, 2014 Author Share Posted June 22, 2014 Nou het is zo ver, ik heb mijn merkur progress long handle en mijn pearl oc tto terug van mijn vader. Hij vond de merkur progress goed scheren en heeft deze voor zijn verjaardag gevraagd. Ik noem dit een succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Dat is zeker een succes! Wel ontzettend leuk dat je zo een hobby/liefhebberij kunt delen met je vader. Die van mij krijg ik niet zover, maar die hoeft ook alleen maar zijn hals gedeeltelijk te doen. De rest is bedekt met een baard en snor. En nee....die gaat er echt niet af Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Leuk Kamp dat de zoon het op de vader overbrengt. Omgekeerde wereld Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Nou het is zo ver, ik heb mijn merkur progress long handle en mijn pearl oc tto terug van mijn vader. Hij vond de merkur progress goed scheren en heeft deze voor zijn verjaardag gevraagd. Ik noem dit een succes! Nice, gaat me bij mijn vader niet lukken. Die vind het 'ouderwets' en scheert met schuimbussen en 12voudige mesjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts