Jump to content

Aftershave

Pastapipo

Recommended Posts

In Duitsland heeft iedere drogisterij en supermarkt ook zijn eigen huismerk aftershave ( balsem ) en ik vind die van de Rewe erg goed en hij kost maar € 2,45.

In Duitsland heeft iedere drogisterij en supermarkt ook zijn eigen huismerk aftershave ( balsem ) en ik vind die van de Rewe erg goed en hij kost maar € 2,45.

Voor mij toch een kilometer of 80 weg. :(

Nog andere alternatieven? :D

Voor mij toch een kilometer of 80 weg. :(

Nog andere alternatieven? :D

Ja Nivea Aftershave Balsem wanneer het in de aanbieding is.

Ik gebruik een splash van Adidas Pulse(https://www.parfumoutlet.nl/parfum/heren-parfum/adidas/dynamic-pulse/products_listing/). Die ruikt goed en in de aanbieding kost die maar 3,50 ofzo. Die balsems vind ik maar vettig en niet zo nodig en duurdere aftershaves vind ik een beetje zonde. Dan koop ik daar liever een eau de toilette van.

Van de week de Pino Silvestre binnen gekregen, vanmorgen voor het eerst gebruikt en ik vind em heerlijk. Een klassieke lucht, beetje bosluchtachtig ( geen idee hoe ik het anders moet omschrijven ) en blijft lang hangen, maar niet te heftig. Vrouwlief is er ook tevreden over, blijvertje dus :)

Verder ASB van Speick (moet ik nog testen) en van Muhle de aloë Vera ASB.

Ik gebruik meestal Speick lotion met een druppel 444 balm.

Daarnaast sinds kort in gebruik bij warm weer: Osage Rub (menthol bom)

Verder gebruik ik nog:

Proraso lotion

Floid blue

TFS Bergamotto Neroli ASB

Weleda ASB

Barbon en Figaro lotion

Ik heb nog wat kleine flesjes van het een en ander staan, maar die gebruik ik erg weinig.

Wilkinson Hydro AS Balsem kost iets minder dan 6 euro. Ik heb een vrij gevoelige huid, dus veeleisend wat betreft de producten die ik gebruik, maar tot nu toe heb ik geen irritatie gekend bij deze balsem.

Ik heb zelf nu vier verschillende aftershave balsems:

Nivea Aftershave Balsem Sensitive

Balea Men Aftershave Balsem Sensitive

Florena Men Aftershave Balsem Sensitive

Rewe Aftershave Balm

Ik ben kwa prijs kwaliteit toch echt het meeste impressed door de Rewe Aftershave Balm omdat het gewoon goed werkt en nog fijn ruikt ook en het laat zich makkelijk uitsmeren.

Over Nivea Aftershave Balsem Sensitive ben ik ook erg tevreden, dit is de balsem die ik al een hele tijd gebruik, ik had deze vorig jaar ingekocht met 60% korting bij de AH en de Balea Men Aftershave balsem vind ik minder fijn ruiken en dat plastic flesje doseert klote en is iets lastigere uit te smeren, maar de balsem zelf werkt gewoon goed.

De Florena Men aftershave Balsem heb ik echter nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat die waarschijnlijk beetje van zelfde zal zijn als Nivea.

Ik heb Old Spice vandaag kunnen proberen in de Muller drogisterij in Duitsland en ik vind het echt niet lekker ruiken, ik zou nog liever een lekker Axe geurt zoals Dark Temptation voor te ruiken gebruiken.

Ik heb Old Spice vandaag kunnen proberen in de Muller drogisterij in Duitsland en ik vind het echt niet lekker ruiken.....

Old Spice heeft wel even tijd nodig voor-ie goed ruikt, recht uit de fles vind ik hem ook niet geweldig. Voor mij blijft Old Spice toch een blijvertje, vooral omdat mijn opa hem ook veel heeft gebruikt.

Op dit moment is mijn meest gebruikte aftershave Pitralon Classic maar het varieert nogal per seizoen/stemming.

Splashes: Floid Suave, Myrsol Lemon, DR Harris Sandelwood gebruik ik af en toe meestal in de avonden.

AS balms: 444 menthol & 's winters het vertrouwde nivea creme in blauwe blik, doet het werk uitstekend.

Die wordt alleen maar in flessen van 400ml verkocht, en samples kun je er niet van kopen helaas.

Ik ben blij dat ik de Floid gekocht heb iig, kan er echt geen buil aan vallen eigenlijk, ondanks zn formaat

Splashes: Floid Suave, Myrsol Lemon, DR Harris Sandelwood gebruik ik af en toe meestal in de avonden.

AS balms: 444 menthol & 's winters het vertrouwde nivea creme in blauwe blik, doet het werk uitstekend.

Hoe bevalt Myrsol? Ik lees daar erg goede verhalen over?

Gebruik zelf met veel plezier de sensitive aftershave balm van de Kruidvat. Goedkoop en werkt prima.

Huismerken schijnen sowieso altijd best goed te doen, alleen vind ik kruidvat's huismerk soms een beetje duur.