Marcel Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Vanochtend stuitte ik al surfend op een zeep die ik niet kende, of eigenlijk: 4 zepen die me niets zeiden. Op de site van Barbershop Classics (in Breukelen) werden 4 verschillende zepen aangeboden onder de naam "Dutch Barbershop", welke volgens het etiket gemaakt waren voor "Paul Kox/The Dutch Barbershop". "Produced in the Netherlands". En dan meteen 4 varianten: "Herbal Grinded Lemon", "Herbal Coconut", "Herbal Lavender" en "Herbal Sandalwood". Hola! Daar moest ik natuurlijk meer van weten, dus ik heb Paul om meer info gevraagd. Enkele uren later ontving ik deze mail: "Goedenmiddag Marcel, Wat de eigen lijn The Dutch Barbershop scheerzeep betreft ,deze is net deze week op de markt gekomen. Ik ben zo,n beetje 10 jaar bezig geweest om deze lijn te realiseren,en voordat ik een goede scheerzeepmaker gevonden had.De scheerzeep voldoet aan de eisen van de hedendaagse natscheerders,dus een nieuwe scheerzeep met de authentieke goede eigenschappen,een goede scheerzeep moet lekker vet,en niet schraal,om de baardharen zoveel mogelijk te verzachten en tegelijkertijd de huid te verzorgen,goede ingrediënten,en Not Tested on animals, rijkschuimendal met al een scheerzeep waar de mensen weer blij van worden,en ik vond het ook belangrijk dat er weer eens een echt Nederlands product op de markt kwam. De scheerzeep wordt gemaakt door een echte Nederlandse fabrikant,die al meer als 100 jaar bestaat ,en vroeger aardig bekend was met het maken van zepen en scheerzeep.Dus toen hebben we samen weer de draad opgepakt, wat het produceren van Old School scheerzepen betreft. Uiteraard heb ik ruim van tevoren de scheerzeep goed getest in de Barbershop,en ik ben er blij mee, Vriendelijke Groeten, Paul Kox" Het lijkt bijna een reclame post, dat ik dit zo kort na de introductie zie maar niets is minder waar. Ik ben benieuwd wat voor zepen het zijn en uiteraard hoe ze presteren. Op een vervolgvraag over samples moet hij me het antwoord nog schuldig blijven, daar ging hij achteraan. Bovenstaande mail publiceer ik na Paul om toestemming te hebben gevraagd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Ik ben geintresseerd geraakt iig, ben benieuwd hoe goed de zepen zullen zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Word zeker op de voet gevolgd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Kinkt goed! Ik zie de link met de aanbieding voor forumlede wel langskomen haha. Wij zijn natuurlijk een goede testgroep en geniaal in het aanraden van spullen aan anderen. Dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Bijzonder interessant! En voor de prijs hoef je het niet te laten. Vooral de Coconut en Grinded lemon vind ik goed klinken. Ik denk dat ik vandeweek maar eens langs Paul moet rijden (zit toch vlakbij mijn werk ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan79 Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Ze hebben daar op de Dutch Barbershop ook een paar prima zepen: Dr Harris, maar mijn 1e scheerzeep die ik daar aanschafte was de Calani lavendel scheerzeep, echt heel lekkere en goede scheerzeep. Ze hebben een prima assortiment wat dat aangaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Paul heeft teveel lekkers en leuks staan . Voor nu de Herbal Coconut en Herbal Grinded Lemon meegenomen. Met allebei testlathers gemaakt en de resultaten in twee topics in het "Recencies" subforum geplaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts