joostmoree Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Heren, Nu we bezig zijn met het plezierige debat over de Koraat messen en te dezen bijzonder op het afbouwen van zijn Klingen, stel ik voor dat we dit hier voortzetten. Ik heb ondertussen mijn tweede Koraat 8/8ste spike met notch in het afwerkingstraject betrokken. Als bijlage een prent van een voorontwerp van de scales die als het zondagprogramma van mijn lieve vrouw dit niet verhindert, op diezelfde dag in productie gaan. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Excuus, Als ik de bijlage wil toevoegen dan krijg ik de mededeling: "Het geüploade bestand is leeg". Welnu, dat is het om de dooie dood niet. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Er is duidelijk behoefte aan een moderator. Die lui zijn toch niet vrij op zaterdagavond? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Nu voel ik me niet zo alleen Rik! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Een bijlage? Gebruik je Tapatalk of iets dergelijks om een afbeelding toe te voegen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Sta ik midden in de nacht op om te zien hoe het vordert met Joost zijn project en alleen maar klank zonder beeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracer Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Je maakt ons wel nieuwsgierig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 Een bijlage? Gebruik je Tapatalk of iets dergelijks om een afbeelding toe te voegen? Marcel, Als ik een bericht heb geschreven ga ik naar de Optie Bijlage toevoegen. Vervolgens naar Bladeren. Dan kies ik uit mijn Windows map Afbeeldingen waarin ik mij foto's opsla, de Bijlage. Die verschijnt vervolgens (wordt in het selectievak getoond). En daarna klik ik op Bijlage toevoegen. Vervolgens op Versturen. Ik gebruik dus niks exotisch J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Ik kan je momenteel niet helpen omdat ik buiten de deur ben en ik alleen een mobiel bij de hand heb. Wellicht dat een van de andere mods je kan assisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 Dit is een testbericht met een bijlage toegevoegd op de wijze als hiervoor door mij omschreven. J PS Het lukt niet. Ik krijg de mededeling: "Sorry, de forum bijlagequota is bereikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Bij mijn weten ondersteunt dit forum helemaal geen bijlagen, alleen maar url's naar afbeeldingen die al online beschikbaar zijn. De enige die hier met zekerheid antwoord op kan geven is DrParanoid, zou je hem een persoonlijk bericht kunnen sturen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 Dank voor je reactie Marcel. Maar je kiest voor een Volledige reactiepagina en vervolgens scroll je naar beneden onder Opties, Bijlage toevoegen. En dan kan je daarna een bestand selecteren door te Bladeren. En dan blader ik naar mijn Afbeeldingen en klik per keer drie plaatjes aan het te verzenden bericht toe.Ik doe dat al zes maanden zo en heb al honderden plaatjes bij mijn berichten gevoegd. Mijn laatste succesvolle reeks was die van de scaling van mijn Koraat. Met dien verstande dat het systeem de boodschap "quotum bereikt" aangaf bij de laatste drie foto's. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 En ik hoef ook nooit een url aan te klikken naar een foto die online beschikbaar is. Als iemand een bericht met een bijlage op het forum heeft gezet dan zie ik die onder het bericht zonder enige verdere actie. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Blijkbaar worden bijlages dan wel ondersteund, maar heb je je maximum bereikt. Hetzij in aantal, hetzij in totale grootte. Ik heb geen idee hoe je hier inzage in krijgt of hoe je eerdere afbeeldingen kunt verwijderen om ruimte te maken. DrParanoid is de echte admin als het over de werking van dit forum gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Makkelijkst is je beelden ergens online te plaatsen en dan kiezen voor het icoontje "insert Image" (met de bergen en het zonnetje er boven). Je hebt wel gelijk Joost, Ulrik is een makkelijke persoon om mee te communiceren, de nodige aanpassingen aan m'n verlangens aangaande het mes zijn nu afgerond, enkel nog geduld hebben tot hij de tijd vind om aan de slag te gaan. Het verlangen naar kan net zo leuk zijn als het hebben. Bedankt om het voorontwerp door te sturen, ziet er goed uit! Hopelijk komt er een oplossing dat anderen ook weer mee kunnen genieten van de foto's. Nog een fijne zondagnamiddag Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 Ron, Mogelijk heb ik het gevonden. Dit is een testbericht. Ik ben naar het Gebruikerspaneel gegaan en daar naar Bijlagenbeheer. Daar stonden 279 bijlagen (foto's) van mij. Ik heb 90% gemarkeerd en verwijderd. Ik stuur dit bericht met als bijlage mijn tekening voorontwerp Koraat Beest II die jij al hebt. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Eerdere afbeeldingen verwijderen lijkt mij niet een acceptabele optie: dan gaat er een belangrijk stuk historie verloren dus dat moest maar niet gebeuren. Een oplossing komt, linksom of rechtsom. Al die juichende berichten over Ulrik, en die prachtige messen hier vertoond, maken dat ik bijna ook ga bestellen. Het feit dat ik dat nog niet doe is echt een teken van ongekende zelfbeheersing. Waar die vandaan komt weet ik ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Daar stonden 279 bijlagen (foto's) van mij. Ik heb 90% gemarkeerd en verwijderd.J Neeeeeeee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Ouch! Nu hebben veel van je eerdere berichten dus geen afbeeldingen meer. Wij kunnen niet ongelimiteerd afbeeldingen van gebruikers opslaan, daarvoor kun je beter een online dienst gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Godzijdank staan je verhalen er nog Joost. Maar nu: op naar het onderwerp van deze thread. De groffe karteling van dit mes vind ik het goed doen bij zowel het duimgat als bij de barber's notch. De satijnglans contrasteert daar mooi bij: het geeft een zekere rustige uitstraling. De scherpe hoek aan de voorzijde kan mij bijzonder bekoren. Ik hoop dat je die houdt en ik ben benieuwd hoe die in het echt uit gaat pakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 En anders is tapatalk een goede optie. Die slaat je foto's daar op. Dat is eenvoudiger dan eerst je foto's uploaden naar Flickr oid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Neeeeeeee! Niet zo negatief, nu kunnen we Joost regelmatig vragen om foto's van vroeger getoonde messen te plaatsen en gezien de aard van het beestje hangt daar sowieso weer een verhaal aan vast dus nog meer leesplezier Al die juichende berichten over Ulrik, en die prachtige messen hier vertoond, maken dat ik bijna ook ga bestellen. Het feit dat ik dat nog niet doe is echt een teken van ongekende zelfbeheersing. Waar die vandaan komt weet ik ook niet. Zal ik je een foto doorsturen van hetgeen hij aan het maken is voor mij? zelfbeheersing ..... laat me niet lachen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Mogelijk heb ik het gevonden. Mooi zo, nu dit opgelost is kunnen we verder, als het meezit en je daartoe bereid bent later in de week graag een foto reportage van Koraat Beest I & II naast elkaar in gesloten en open positie? Kunnen we de verschillende gekozen opties en bewerkingen bekijken, wil namelijk best nog wat inspiratie opdoen voor mijn tweede beest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 O, ik ben zeker benieuwd naar wat jij hem gevraagd hebt te maken. Wat dat betreft graag. Ik ontdek hier echter wel een bescheiden mean streak in je die ik niet had vermoed Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 Heren, Ik schreef op Straight Razors / Smile het navolgende bericht: "Zoals gelezen zal zijn gezien de berichtenuitwisseling op de topic Doe Het Zelf, is mijn bijlagenplaatsingsprobleem opgelost. Blijft de vraag of we met het Koraatdebat hier blijven of verkassen naar Doe Het Zelf. Ik heb een voorkeur voor hier want "hier" ressorteert onder Straight Razors en heeft de meeste affiniteit. J" Ik lees het wel! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts