Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bij een Facebook group word de Moderator/oprichter van Shaving Society ten schande gemaakt met naam en privé zaken.

Echt schande. Hoop dat hier wat mee gedaan wordt.

Posted (edited)

Nee, The Wet Shaving Society. Bij de Big Shave is betreffende gebanned.

Vandaar uit hij zijn ongenoegen bij The Wet Shaving Society.

Edited by Guest
Posted

Dit hoef ik niet zo hier uitgemeten te hebben heren.

Diqui-Long is weer behoorlijk op dreef. Gebanned op The BiG Shave, 1 van de grootste en meest gerespecteerde groepen. Wegens onbeschoft gedrag. Vervolgens gaat ie een rant beginnen op The Wet Shaving Society en daar ging ie enorm over de schreef.

Gebanned en er word nu een oogje open gehouden of ie niet op andere groepen ook begint.

Hij begint nu een behoorlijk negatieve reputatie op te bouwen onder internationale shavers.

Dit soort dingen, daaruit blijkt maar weer WAAROM hij gebanned is hier: het gigantisch asociale gedrag van deze man.

Posted

Misschien een slotje op voordat we met zn allen het topic vol gaan schelden?

(Toevallig stond ik al bijna op het punt....)

Posted

iedereen kan hele verhalen over deze persoon vertellen, gelukkig ben ik niet in zijn spam getrapt, anders had hij mijn adres ook nog.

Posted

Ik lees nu ook de vetes die door Diqui-Long op andere fora uitgevochten worden. Smakeloos.

Ik wist dat niet en heb daarom dit topic aangemaakt. Je mag dit topic dan ook verwijderen,

Posted

Het gaat helemaal nergens meer over, dat hele gedoe met die man.

Het erge is nog, dat ie compleet uitgekotst word, op meerdere plekken.

Zelf niet inziet wat zijn eigen gedrag voor gevolgen heeft en maar met een plaat voor zijn hoofd stug door blijft gaan.

Op deze manier gaat ie niet heel veel vrienden maken in de community.

Ik zal inderdaad een slotje hierop gooien

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.