Snuff Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Misschien wijs om je eBay paswoord te gaan veranderen! http://news.yahoo.com/ebay-asks-users-change-passwords-111205532--sector.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Klopt, en wat ik wel jammer vind is dat ze het pas vragen als je op hun site komt. Ze vragen er dus (nog) niet actief om per mail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Klopt, en wat ik wel jammer vind is dat ze het pas vragen als je op hun site komt. Ze vragen er dus (nog) niet actief om per mail. Echt schandalig zoals Ebay omgaat met zijn klanten! Als je database gehackt wordt en alle email adressen, wachtwoorden en naw gegevens op straat liggen dan is het minste wat ze kunnen doen een mail aan alle actieve gebruikers te sturen met uitleg en het dringende verzoek je wachtwoord te wijzigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Klopt, en wat ik wel jammer vind is dat ze het pas vragen als je op hun site komt. Ze vragen er dus (nog) niet actief om per mail. Echt schandalig zoals Ebay omgaat met zijn klanten! Als je database gehackt wordt en alle email adressen, wachtwoorden en naw gegevens op straat liggen dan is het minste wat ze kunnen doen een mail aan alle actieve gebruikers te sturen met uitleg en het dringende verzoek je wachtwoord te wijzigen. dit, its all about the money! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Ze hadden alle wachtwoorden automatisch moeten resetten. Niets doen en het alleen overlaten aan de gebruiker is idioot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Ik kreeg net een mail van Ebay nav mijn mail waarom ik geen bericht had ontvangen van Ebay: ================================================== Geachte heer, Bedankt voor uw mail. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent. eBay heeft aan de gebruikers autoberichten gestuurd met alle informaties. We hebben ook gebruik gemaakt van de media om alle leden zo snel mogelijk te informeren. Ik heb uw account grondig nagekeken en geen onregelmatigheden gevonden. U heeft uw wachtwoord gewijzigd en uw account werd niet door derden gebruikt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee volledig geïnformeerd te hebben Ik wens u een prettig weekend.. Met vriendelijke groeten, Zsuzsa A. eBay Customer Support ================================================== Ik heb in ieder geval GEEN bericht ontvangen van Ebay....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Dat bericht kreeg ik vandaag. Onlangs Recent staat erin. Je zou het bijna als spam wegmikken. Nu ja, mosterd na de maaltijd, die ebaymail, het wachtwoord was al gewijzigd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Vandaag ook een mailtje gehad van eBay om te waarschuwen, had vrijdag al wachtwoord veranderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts