Jump to content

Stel me voor

Wulf

Recommended Posts

Hallo, ben nieuw hier, maar scheer me nat met een krabber al 1 jaar.

Ben hier toevallig terecht gekomen toen ik naar scheerproduct reviews aan het zoeken was op internet.

Ik ben Matthijs, ben 38 jaar en kom uit Zeewolde en werk als TIG lasser.

Vroeger in mijn militaire dienst moest ik me elke morgen scheren en ik trok altijd mijn huid open met die Gilette Mag nog wat ondingen, vooral op mijn keel, dus ik scheerde me alleen nog maar met een tondeuse.

Jaar geleden me laten scheren bij een barbier met een straight razor en geen irritatie of open gehaalde rode huid en hij raadde mij aan om dan op de "ouderwetse manier" te scheren.

Maar aangezien straight razors best duur zijn, me een krabbertje laten aanraden wat ik nu een jaar lang met plezier gebruik.

In de toekomst ben ik wel van plan om een straight razor aan te schaffen

Dit is wat er op mijn plank staat aan scheerspul:

Het krabbertje is een TIMOR met Merkur DE mesjes en een HJM dassenhaar scheerkwast en de scheerzeep etc.

DSC01924.jpg

Van harte welkom Mathijs! Die straight kan ik je van harte aanbevelen. Ik ben er zelf nu ongeveer een maand mee bezig en, afgezien van de nodige sneetjes, bevalt het me uitstekend! Goed voorbereiden en informatie inwinnen is een goede start. Maar te zien aan je foto ben je al goed op weg. Succes en veel plezier!