Jump to content

vriendin/vrouw die moelijk doen aankopen man.

ricky484

Recommended Posts

De titel zegt het al. Ik trap af ben sins 3 maanden geleden

Over gestapt op klasiek scheren. Apperaat na 3 keer klasiek scheren

Aan pa gedoneert. Het virus heeft mij ook te pakken. na wat aankopen

Komt binnenkort mijn eerste grote. Een boume.be box. Alleen zegt mij vriendin

Je hebt al zo veel waarom nog meer? Antwoord de perfecte combos maken.

Kan het zo vaak uitleggen hoe en wat. Maar wil het nie begrijpen.

Hebben jullie daar ook last van?

Gewoon antwoorden met een vraag. Waarom heb je zoveel make-up nodig? Dit gaat uiteraard niet op voor alle vrouwen. In dat geval kun je het altijd nog proberen op de "goed verzorgd/lekker ruikend" tour :D

Misschien moet je net als met je scheer apparaat doen en haar wegschenken aan iemand anders? Er is vast beters op de markt te krijgen ;-)

Ik zit aan de andere kant van het spectrum, die van mij brengt ongevraagd scheerspullen voor me mee en weet vast meer van krabbertjes, open scheermessen en borstels dan de meerderheid van de mensen hier op het forum, heb ze destijds geïmporteerd uit Nederland :-)

Mijn wederhelft vindt het leuk dat ik zo met het scheerproces bezig ben. Ze komt regelmatig met nieuwe scheerzeep en aftershaves thuis. En ze speurt in kringloopwinkels en op rommelmarkten fanatieker naar scheermessen dan ik.

Ik klaag dus niet. :)

Mijn wederhelft is ook niet bijster enthousiast. "Gelukkig" spendeert ze zelf een vermogen aan boeken, en literaire tijdschriften en zo (ik hou het bij de Donald Duck ;) ).

Met makeup en schoenen etc. heeft ze helemaal niets. Die verdediging werkt dus niet ;)

Mijn Uschi, ja zo heet ze, vindt het eigenlijk wel leuk. Ze heeft maar een probleem er mee. Vindt dat ik 's ochtends war veel beslag op de badkamer leg. Vindt rommelmarkten wel leuk en soms scheiden onze wegen even. Zij de nagellak en ik de scheerspullen. Een enkele keer maakt ze zich zorgen, dat ik wat dementeer, maar alleen met de grote dozen van bv. BdF. Heb dus niet te klagen. Trouwens ook import, maar dan van D naar NL.

Mijn vrouw vraagt soms wel eens voorzichtig of ik nog niet genoeg heb (wat natuurlijk ook wel zo is, laten we daar eerlijk in zijn), maar loopt echt niet constant te zaniken.

Ze heeft er alleen soms (vooral toen ik net begon met klassiek scheren) wat moeite mee dat het nu wat meer tijd in beslag neemt. Maar dan wijs ik haar op het opmaken en haren kammen waar zij ook genoeg tijd aan besteed :D

En natuurlijk kijkt ze me wel eens aan alsof ik de Hongaarse hersen-herpes heb als ik weer eens in de winkel met een tube asb ofzo sta te zwaaien, maar ze is een schatje en gunt mij ook gewoon dingen die ik leuk vind.

Verder denk ik dat timbo1874 een issue met vrouwen heeft te verwerken.... ;)

Hier (nog) geen klachten, alhoewel ik zelf aardig de rem er op houd. Ik heb geloof ik dan ook geen RAD of iets dergelijks.

Mijn eega spendeert minstens zo veel aan diverse beauty producten dus voorlopig zit ik safe.

Wordt hier hoogstens af en toe gevraagd waar ik al die kwasten en krabbers en zeep en straights voor nodig heb. Verder valt het erg mee. Mijn vrouw geeft niets uit dus die zou bij mij ook niet werken.

Een kennis van mij werd door zijn vrouw geconfronteerd met het feit dat hij erg veel geld uitgeeft aan whisky. Hij zei dat zij juist erg veel geld uitgaf aan makeup. Waarop zij antwoordde, " ja maar ik draag makeup en verzorgingsproducten om me mooi te maken". Waarop hij antwoordde, " ja ik drink ook veel whisky om jou mooi te maken".

Maar nu serieus. Mijn vrouw heeft laatst gezegd, " ja nou is het wel genoeg he Jock". Ik braaf ja zeggen, maar ik heb veel van mijn scheerspullen in een antiek wijnkist. Soms komt er wat bij en de deksel gaat dan weer dicht. Daarom is het handig om juist af te kunnen rekenen contant. Dat gaat moeilijk met een webshop, maar ja, " life is a predicament".

Gr,

Jock

• 2 weeks later...

Hoi,

Het enige probleem wat mijn vrouw er mee heeft is dat ik binnenkort, als ik zo doorga, meer ruimte in de badkamer nodig heb dan zij om de spullen te stallen :D . Verder vindt ze het prima en vindt het zelfs fijn dat ik tegenwoordig veel beter geschoren ben dan voorheen.

Hoi,

Het enige probleem wat mijn vrouw er mee heeft is dat ik binnenkort, als ik zo doorga, meer ruimte in de badkamer nodig heb dan zij om de spullen te stallen :D . Verder vindt ze het prima en vindt het zelfs fijn dat ik tegenwoordig veel beter geschoren ben dan voorheen.

Ik heb altijd veel meer ruimte nodig gehad dan mijn vrouw in de badkamer :D . Maar nu ik 8 safety razors heb en 3 straights en een feather ss artist club en genoeg scheerzeep en creams om een klein Afrikaans land mee te kunnen scheren, begint ze een beetje te piepen. En dan heb ik het niet over mijn splashes al dan niet zelf gemaakt en EDT,s en balsems.

En ja, ik weet dat er mensen hier op het forum zijn die veel meer hebben dan ik waarschijnlijk met prachtige ingerischte kasten om het mooi uit te laten komen.

Ze doet niet buitensporig moeilijk, want ze weet dat ik erg veel uren maak. ( soms meer dan 80 in de week) en dat ik mezelf wil verwennen. Maar ze vraagt zich af of het allemaal nodig is. Dat is het natuurlijk niet. Maar ik vind het gewoon leuk. Ik heb van huis uit geen Calvinistische inslag meegekregen en mijn vrouw wel. Als je daarbij optelt dat ik een whiskykamer heb met meer dan 600 single malts in waarvan de meesten open zijn en een oude sherryvat als kast ingericht met vele rums, esprits, gins, grappa, cognac en armagnac en tel uit je winst. 3/4 van de badkamer plus een grote slaapkamer vol met drank en dan begrijp ik wel dat ze zich afvraagt of ik niet nog meer ruimte nodig heb. Haar bezwaren zijn vrij rieel als ik eerlijk ben.

Maar ja die Cobra razor trekt me wel heel erg aan. Ik denk, hoop dat, dat voorlopig mjn laatste zal zijn. Vandaag net een flesje Florida Water gekocht, maar die stop ik tussen mijn andere splashes en colognes :shock:

Jock laat ons een scheerbijeenkomst houden bij je thuis en dan zal je vrouw niet meer zeuren, daar zorgt mijn vrouw wel voor terwijl wij wat plaats maken in je whiskykamer ;-)

Hoi,

Ik heb altijd veel meer ruimte nodig gehad dan mijn vrouw in de badkamer :D . Maar nu ik 8 safety razors heb en 3 straights en een feather ss artist club en genoeg scheerzeep en creams om een klein Afrikaans land mee te kunnen scheren, begint ze een beetje te piepen. En dan heb ik het niet over mijn splashes al dan niet zelf gemaakt en EDT,s en balsems.

En ja, ik weet dat er mensen hier op het forum zijn die veel meer hebben dan ik waarschijnlijk met prachtige ingerischte kasten om het mooi uit te laten komen.

Ze doet niet buitensporig moeilijk, want ze weet dat ik erg veel uren maak. ( soms meer dan 80 in de week) en dat ik mezelf wil verwennen. Maar ze vraagt zich af of het allemaal nodig is. Dat is het natuurlijk niet. Maar ik vind het gewoon leuk. Ik heb van huis uit geen Calvinistische inslag meegekregen en mijn vrouw wel. Als je daarbij optelt dat ik een whiskykamer heb met meer dan 600 single malts in waarvan de meesten open zijn en een oude sherryvat als kast ingericht met vele rums, esprits, gins, grappa, cognac en armagnac en tel uit je winst. 3/4 van de badkamer plus een grote slaapkamer vol met drank en dan begrijp ik wel dat ze zich afvraagt of ik niet nog meer ruimte nodig heb. Haar bezwaren zijn vrij rieel als ik eerlijk ben.

Maar ja die Cobra razor trekt me wel heel erg aan. Ik denk, hoop dat, dat voorlopig mjn laatste zal zijn. Vandaag net een flesje Florida Water gekocht, maar die stop ik tussen mijn andere splashes en colognes :shock:

ja euuh, nu moet ik wel mij visie bijstellen, denk dat je vrouw gelijk heeft :D

Jock laat ons een scheerbijeenkomst houden bij je thuis en dan zal je vrouw niet meer zeuren, daar zorgt mijn vrouw wel voor terwijl wij wat plaats maken in je whiskykamer ;-)

600 single Malts zei hij? Vooruit ik ben de vervelendste niet, ik kom ook even helpen.

Heren, niet allemal tegelijk, maar als ik thuis ben, en je bent in de buurt van Arnhem, kom maar eens langs. In de zomer maak je meer kans. Ik kan ook een prima cocktail mixen al zeg ik het zelf.

Jock

Moet je dat helemaal alleen opmaken van je vrouw?! Wat een gruwelijk lot. Ik stel voor wat hulpteams te formuleren om deze arme ziel te ondersteunen.

Nou vooruit, ik offer me ook wel op ;) .