Jan Zoethout Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 (edited) Vond deze op eBay: http://www.ebay.com/itm/201084534973?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Voor $1,97 (€1,49) - inclusief 1 mesje, geen verzendkosten - kon ik 'm niet laten liggen. Iemand ervaring met dit krabbertje ? Enfin, over een week of 3 weet ik meer ... Edited June 4, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Ik ben benieuwd, hij ziet eruit als een afgeleide van een Gillette Tech. Nu maar hopen dat de bouwkwaliteit enigzins acceptabel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Ik heb er ooit een gekregen. Minder dan brandhout, want dat brandt tenminste nog! Maar het kan meevallen natuurlijk ... volgens mij is de kwaliteitscontrole het probleem (die van mij was aan alle kanten scheef). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 heb er ook 1 liggen, gewoon als backup of reissetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Zojuist ontvangen van jinbostore: Het is een Rimei krabber, samen met een Rimei mesje in een Rimei opbergdoosje ..... Wel een goedkope Rimei, voor $1,97 i.p.v. $4,31 bij DX ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalex Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 De markt in Rotterdam (Binnenrotte) kent meerdere handelaren met cosmetica. Soms met 'vergeten' after shave-merken, maar ook met een behoorlijk aantal merken DE-mesjes en onbekende krabbertjes. Een krabbertje van 3,50 euro gekocht. Het bleek een Junjie te zijn. Het was even wennen, omdat je het scheermesje anders moet inleggen/fixeren. Maar...het scheert geweldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts