bart Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Heb deze gisteren voor het eerst gebruikt. Zit in een houten Bowl. Wel mooi, maar schuim opbrengst moet ik nog aan wennen. Maar de geur! Niks noppes nada! Ben de crème gewend en die is fantastisch! Meer mensen ervaring mee? Dit was echt een domper.... Gr Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Ik heb al een aantal tabletten weggesmeerd en vind hem wel lekker ruiken. Ik moet wel zeggen dat ik de creme niet ken, maar was wel al van plan om nu een keer de creme te bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Kan me niet meer herinneren wie op het forum me een potje cadeau deed omdat het hem niet beviel (begin van alzheimer?). Voor mij ook geen succes, niet vanwege de geur (heb door een voorval slechts een beperkt geur vermogen) maar m'n huid werd er niet vrolijk van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Volgens mij heb ik een keer een kleine sample gehad (ik dacht van Lampuhkap) en ik vond em niet onplezierig. Inderdaad iets meer zeep nodig voor de hoeveelheid lather die ik normaal gesproken gebruik, maar nogmaals, meende wel dat ik em wel lekker vond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Vind de crème geuriger. Gebruik nu de, zeep. Ben daar ook erg content mee. Goed schuim en mijn velletje verdraagt het ook goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 De harde zeep heb ik ook in rosewood bowl. Ik vind het echt heerlijk ruiken. De crème heb ik niet en kan het dus niet een op een vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 De zeep refill puck past trouwens perfect in het crème doosje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts