Jump to content

beurs?

ricky484

Recommended Posts

Beste mensen.

Heb een vraagje.

Is er in nederland ook een shaving beurs?

Zo ja waar en zo nie. Meschien animo om het op te zetten?

Net zoiets als de vrouwen hun huishoud. Beurs hebben.

Zou ik persoonlijk wel vet vinden als die er is/komt.

Nee is er niet. Paar jaar geleden was er een bijeenkomst in utrecht in het spoorwegmuseum maar toen was in eerste instantie de regel dat je er niks mocht kopen of verkopen volgens mij de redenvan dat vele mensen die verder weg woonden afhaakten.

Dit werd op het laatste moment nog aangepast maar ja dan was het kalf al verdronken. Pogingen van onderandere Wim iets op te zetten liepen op niks uit, in eerste instantie iedereen "wij komen ook" en net voor de bijeenkomst dan allerhande excuses ....

Hier in belgie heeft een tijd lang een clubje " de vrienden van het traditioneel open scheermes" actief samengekomen en dat was echt wel interessant, helaas is deze niet meer.

Als losstaande beurs lijkt het mij het organiseren niet waard maar wellicht dat een kappersbeurs het een goed idee vindt om het "ouderwets" scheren een keer een plekje te geven.

Dan heb je maar een paar winkeliers nodig, iemand die kan voordoen hoe je een mes slijpt, een expert die zijn verzameling laat zien en er over kan vertellen..

Wie weet kunnen we een keer ergens een balletje op gooien.