Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben Martijn Vandebroek 29jaar uit Belgische Limburg vlak bij Maastricht.

Ik heb mij bij het forum aangesloten omdat ik wil leren scheren met open mes.

Ik hoop een beter scheerresultaat te hebben na wat oefening,mijn 6mesjes "scheersysteem" is niet precies genoeg naar mijn mening.

Verder spreekt het ritueel er rond mij ook wel aan.

Buiten en open mes scheerbeurt van de plaatselijke turkse kapper,wat geen succes was.

Heb ik geen ervaring.

dus heb ik ook dadelijk enkele vragen opgesteld op het forum.

Veel scheer plezier

Martijn

Posted

Van harte welkom. Een goede keuze, maar wel eentje met een leercurve. Ik ben zelf een maand geleden begonnen en het bevalt me uitstekend. Veel lezen, vragen en video's op YouTube kijken. Goed, echt scheergereed, mes aanschaffen en gaan! Veel succes en plezier!

Posted
Ik hoop een beter scheerresultaat te hebben na wat oefening,mijn 6mesjes "scheersysteem" is niet precies genoeg naar mijn mening.Buiten en open mes scheerbeurt van de plaatselijke turkse kapper,wat geen succes was.

welkom Martijn, reken toch maar op flink wat oefenen, de eerste keren zou het wel eens nog meer kunnen tegenvallen als je 6mesjes systeem. Hou je vol dan is er weinig beters te vinden op scheergebied.

Ik denk dat die turkse kapper geen open mes gebruikte (mag niet meer) maar een shavette, meestal zijn die mensen daar heel handig mee. Succes alvast!

Posted

Welkom Martijn. Veel succes en plezier toegewenst met je open mes scheeravontuur.

Posted

Ha die Martijn!

Weer een Limburger erbij. Geweldig!. Want van de litteraire bijdragen van de Groningers blijft deze site niet overeind. :mrgreen:

Vergeet niet de knop rechtsboven: "Zoeken" te raadplegen. Want daar zit verdomd veel onder.

Om een voorbeeld te geven en een beleving aan te schuiven, zoek eens op "Pauw". . .

Dan weet je meteen hoe het in elkaar steekt,

En waar we graag naar uitzien in jouw berichtgeving.

J

Posted

Ook een van harte welkomst.

Leuk dat je gelijk van systeem mesjes over gaat naar het open scheermes.

Succes ermee!