Jump to content

Welke scheerzeep/creme/stick bij warmte

LongShave

Recommended Posts

Binnenkort gaan we op bezoek bij onze zoon die op Curacao woont.

Nu kan ik natuurlijk de frisse Proraso meenemen maar hebben jullie nog andere tips voor "tropische (coconut)" of andere frisse zepen/cremes/sticks?

Ik ben nogal een groot fan van alles met coconut erin. De TOBS Coconut heb ik al maar die ruikt heel lichtjes.

Thanx!

Ik zou zo mogelijk iets met weinig geurstoffen nemen, waarvan je ook zeker weet dat je er geen last van hebt. Je huid heeft het in de tropen sowieso al zwaarder te verduren.

Iets waar veel citroen in zit, de muggen zijn daar zo groot als rottweilers...

Één tip: koop daar zo snel mogelijk Off spray, dat is het enige wat echt goed helpt tegen die klerelijers (ik bedoel natuurlijk de muggen hè...)

• 2 weeks later...

Bij echte hitte blijft de groene Proraso natuurlijk de nummer 1.

Ook een goede bij hoge temperaturen is de Eton College van TOBS.

Wel iets duurder, maar erg aan te raden bij warm weer, vind ik twee soorten uit de nieuwe TFS Linea Intenso serie, namelijk de Tabacco Verde Forte en de Bergamotto Neroli Forte. Die andere zijn ook goed, maar deze twee vind ik echt voor de zomer.

Kost wat, maar dan heb je ook wat. Wat een superspul. Veel beter ben ik nog niet tegengekomen.

Af te raden is de DVH extra fris. Hoewel de naam anders doet vermoeden, ga je van de chemische stank bijna over je nek.

Veel plezier in de tropen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze daar verkopen. Dus als je weer terug bent, wel graag even een verslag. :D

Veel plezier in de tropen. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze daar verkopen. Dus als je weer terug bent, wel graag even een verslag. :D

Ben ook erg benieuwd wat ze daar op scheergebied verkopen. I let you all know!

Ik zou de Grapefruit van TOBS of de Grapefruit Ice van Mama Bear suggereren!

QCS heeft Vostok, en Stirling heeft ook zo'n ultra koele zeep.

Ik vind de Mama Bear zepen die ik heb geprobeerd behoorlijk sterk geparfumeerd. Bovendien vond ik zelf het schuim niet geweldig, maar uekaz natuurlijk.