Ga naar inhoud
Danielle

DE razors voor vrouwen..

Aanbevolen reacties

Donders. Als vrouwen dit gaan ontdekken blijft er geen haartje meer staan...

Je hoort mij niet klagen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriendin was ook aan het klagen over de hoge prijs van de cartridge mesjes en ik wil haar graag verrassen met een Safety Razor. Ik ben er echter nog niet goed uit welke ik het beste kan kopen.

De Pearl OC TTO is een geweldig mooie krabber maar ik weet niet of het verstandig is om gelijk met een open kam te beginnen. De Edwin Jagger is ook een mooi mes en wellicht voor een beginner beter. (Zelf scheer ik nu een jaar met een Muhle R89 met Personna mesjes. Dit is een milde combinatie en ik haal me eigenlijk nooit open.)

Aangezien ik m'n benen nooit scheer :lol: weet ik niet goed wat in dit geval de beste keus is. Hebben jullie wat tips voor me?

Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vrouw gebruikt de Pearl OC TTO zonder enig probleem. Ding is niet agressief, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)

Ik heb dr een paar pakjes van mijn Feathers erbij gedaan en een TFS zeep en TFS ASB :D En ze heeft tot nu toe alles schadeloos gedaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Donderdag het mes cadeau gedaan en ze was erg verrast. De 1e resultaten vallen niet tegen en het is geen bloedbad geworden :mrgreen: Kortom een aanrader voor de dames.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

lees dit nog even omdat gisteren mijn meisje melde dat haar ladyshave het niet zo goed meer deed. Ik zal haar eens voorstellen om een vrouwvriendelijk DE apparaat te proberen, of in ieder geval toetsen of zij dat wel ziet zitten.

Zal maar weer eens een bezoekje gaan brengen aan mijn scheerdealer BdF. Lekker zeepje erbij. (gelijk ook voor Henkiepenkie :mrgreen: )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriendin gebruikt nu de TFS Scheerzeep Barba Gialla. Ze heeft dit weekend voor het eerst lather gemaakt en dit viel niet tegen. Ze ervaart dat de zeep veel zachter is dan die gel uit een scheerbus van een niet nader te noemen merk :twisted: en de huid niet meer uitdroogt.

Omdat ze wat meer meters moet maken dan ik bij het scheren heb ik een roze kunstof bak gehaald bij de Xenos en dit werkt prima om veel lather te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb dus voorgesteld aan mijn kipje of ze niet een mooie vrouwelijk gekleurde razor voor haar verjaardag zou willen. :D Antwoord. NEE. :o:? Duidelijk dus maar dan zoekt Henkiepenkie er toch eentje uit voor zich zelf. :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gewoon wel doen EN 1 voor jezelf :P

(dan MOET ze m vanzelf een keer gebruiken :P )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gewoon wel doen EN 1 voor jezelf :P

(dan MOET ze m vanzelf een keer gebruiken :P )

Heeft hier ook gewerkt. Ze twijfelde erg en wist niet zeker wat ze wilde. Kwam vooral omdat ik me in het begin open haalde en ze ook een bloedbad voorzag. Ik heb hem gewoon als cadeautje gekocht en ze wil niks anders meer. De Venus mesjes zijn inmiddels de badkamer uitgezet :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze ziet meer op tegen zeep en troep enz. Ook op de camping ziet ze zichzelf niet met benen vol met scheerzeep zitten dus dat kan.

Bikini lijn hetzelfde verhaal maar daar heb ik aangeboden om haar te helpen met het open mes. :o:oops: Boos, dodelijke blik tijdens het antwoord NEE NEE NEEE! :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helpen met de bikini (lijn of brazilian) prima. Maar met een open mes? Ik zoek mijn thrills wel anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, met mn straight moet ik ook niet aan komen zetten.

Kan een hoop maken, maar dat niet :D

In t begin heb ik dr geholpen met opkloppen, inzepen, benen scheren met de Lady Gilette.

Daarna is ze het opkloppen enzo allemaal zelf gaan doen en deed ik het scheren nog.

En nu is ze zover dat ze alles zelf doet :D

Geen nicks, gladde beentjes en veel fijner huidje :D Dat is toch alles wat we willen ? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals ik al melde maar misschien in de verkeerde groep heb gepost is mijn vriendin ook aan de DE shaving en ze vind het fantastisch ! Met die cartriges altijd ingegroeide haren op haar benen maar nu niet. Heb haar mijn rimei gegeven met wat chinese mesjes en ze vind het nu al fantastisch. Aan de zeep met kwast zal ik haar wel niet krijgen (gewoon gel uit een spuitbus) maar ik vind dit al heel wat. Zeker omdat ze sceptisch was en het wat eng vond ik het begin.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriendin gebruikt nu ook een kwast en kommetje en haar 1e lather zag er beter uit dan mijn 1e lather :oops: Ze wil niet meer terug naar de spuitbus omdat dit de huid zo droog maakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk dat er enthousiaste dames zijn die de DE gebruiken.

Ik zal het mijn kipje eens laten lezen zodat misschien haar mening gaat veranderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriendin gebruikt ook mijn kwast en zeep. Ze vroeg me onlangs maar een vrouwelijke zeep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb mijn vrouw al verschillende keren aangeboden om een lekker geurend schuimpje te kloppen en haar benen te scheren met een DE. Ook de uitleg dat haar benen waarschijnlijk gladder worden en langer glad blijven mocht niet baten. Helaas, ze blijft halsstarrig aan de Wilkinson cartridges :roll:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jij kent overduidelijk mijn vrouw niet. De "Wrath of God" zou een potje klaverjassen lijken :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.