Jump to content

Oplossing voor mijn Cella Classica probleem

Johan

Recommended Posts

Een poos geleden heb ik van BdF Cella Classica cologne gekocht. Lekkere geur, prima prijs, alleen een onmogelijke fles. Daar moet een verstuiver op, of tenminste een fatsoenlijke doseeropening, zoals bij de Vitos aftershave.

Een verstuiver heb ik niet, en ik begon me er steeds meer aan te ergeren. Maar vandaag zag ik dat ze reissetjes hebben bij de HEMA, met handige doseerflesjes van 80ml. Die zijn denk ik eigenlijk voor shampoo en badschuim, maar ze leken me ook geschikt voor aftershave en cologne.

Thuis heb ik een deel van de Cella cologne in zo'n reisflesje gegoten, en het werkt prima. Een beetje in je handpalm gieten, en smeren maar :)

Probleem opgelost!

Ik kocht onlangs een dergelijk setje bij de action, daar zat ook een verstuiver bij.

Ja, maar zo'n klikdopje met een kleine opening werkt ook wel. Eigenlijk zelfs prettiger voor de Cells cologne.

Wat dat betreft is de grote Vitos aftershave fles dus wel in orde; die heeft maar een kleine opening.

Correctie op mijn eerdere bericht: de set die ik bij de action kocht heeft geen verstuiver, die kocht ik bij de DA. Het action setje bevat qua flesjes een pompflacon (voor zeep/shampoo), een fles met doseer "klepje" zoals de BDF aftershave balsems, en een flesje met een grote opening met schroefdop.

Ik kocht onlangs een dergelijk setje bij de action, daar zat ook een verstuiver bij.

Kan je daar een fotootje van plaatsen ?

Ik ben ook op zoek naar zoiets en verdwaal soms in de Action koopjes.