Johan Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Een poos geleden heb ik van BdF Cella Classica cologne gekocht. Lekkere geur, prima prijs, alleen een onmogelijke fles. Daar moet een verstuiver op, of tenminste een fatsoenlijke doseeropening, zoals bij de Vitos aftershave. Een verstuiver heb ik niet, en ik begon me er steeds meer aan te ergeren. Maar vandaag zag ik dat ze reissetjes hebben bij de HEMA, met handige doseerflesjes van 80ml. Die zijn denk ik eigenlijk voor shampoo en badschuim, maar ze leken me ook geschikt voor aftershave en cologne. Thuis heb ik een deel van de Cella cologne in zo'n reisflesje gegoten, en het werkt prima. Een beetje in je handpalm gieten, en smeren maar Probleem opgelost! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Ik kocht onlangs een dergelijk setje bij de action, daar zat ook een verstuiver bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Bedankt voor het delen van deze tip. Bij de xenos verkopen ze deze setjes overigens ook incl flesje met een pompje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 10, 2014 Author Share Posted May 10, 2014 Ik kocht onlangs een dergelijk setje bij de action, daar zat ook een verstuiver bij. Ja, maar zo'n klikdopje met een kleine opening werkt ook wel. Eigenlijk zelfs prettiger voor de Cells cologne. Wat dat betreft is de grote Vitos aftershave fles dus wel in orde; die heeft maar een kleine opening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Zal eens gaan zoeken, want zo te lezen is het ook een oplossing om de Pinaud-producten in te doen als samples? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 10, 2014 Author Share Posted May 10, 2014 Ik maak morgen even een fotootje voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Correctie op mijn eerdere bericht: de set die ik bij de action kocht heeft geen verstuiver, die kocht ik bij de DA. Het action setje bevat qua flesjes een pompflacon (voor zeep/shampoo), een fles met doseer "klepje" zoals de BDF aftershave balsems, en een flesje met een grote opening met schroefdop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 11, 2014 Author Share Posted May 11, 2014 Hierbij een foto van het flesje: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Hierbij een foto van het flesje: Yep, ziet er handig uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Hierbij een foto van het flesje: Ik gebruik precies dezelfde Werkt prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Ik kocht onlangs een dergelijk setje bij de action, daar zat ook een verstuiver bij. Kan je daar een fotootje van plaatsen ? Ik ben ook op zoek naar zoiets en verdwaal soms in de Action koopjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Zie mijn latere post, in die set zat toch geen verstuiver. Sorry! De verstuiver komt van de DA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 Zonder verstuiver werkt voor mij ook prima. Klein scheutje in de handpalm, paar druppeltjes water erbij, en smeren maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts