Jump to content

Scheren voor vrouwen

Danielle

Recommended Posts

Hallo Heren, ( helaas nog geen andere dames.. )

Ik zal me even voorstellen, ik ben Danielle, eigenaresse van de webshop www.voldaanfashion.nl.

Als eerste vrouw op dit interessante forum, wil ik graag verlost worden van de enorm dure Gillette venus mesjes.. Ik ben op zoek naar een specifiek vrouwen mes..? Wellicht is dit te plaatsen in de rvs houder met insert welke ik zelf heb ontworpen, door mijn vader het eerste model heb laten maken en die binnenkort op de Nederlandse markt via mijn webshop te koop zal zijn. Daarnaast ben ik voor deze rvs houders wereldwijd op zoek naar dealers / distributeurs. Weten jullie iemand of ben je zelf geïnteresseerd laat het me dan even weten.

Wij leveren ook speciale scheerhanddoekjes, zeer handzaam formaat en super hotel kwaliteit. Neem ook hiervoor een kijkje op onze site. Vele modellen en kleuren uit voorraad leverbaar. Vragen, opmerkingen of ideeën? Jullie weten me te vinden!!

Groetjes,

Danielle

(2e, mijn vrouw zit hier ook op de account Twibbit)

Mijn fout! Maar nu is het subforum 'voor vrouwen' in ieder geval niet meer blanco!

Nu dus nog een gelukkige Proglide gebruiker en der staat overal wat!

Het is trouwens handig dat je vriend of man hebt die handeld in Edwin Jagger scheerkwasten en krabbers, dan kun je heel makkelijk een goeie krabber en scheerkwast bemachten 8-)

Haalde de winkeliers door elkaar.

Edited by Guest