Jump to content

Stoute schoenen

Kogel

Recommended Posts

zy6atapa.jpg

Ok stoute schoenen aangetrokken. Een golddollar208 besteld voor weinig en de slijpstenen in het water gegooid. Allereerst even een paar keukenmessen geslepen om de slag weer even te pakken te krijgen en vervolgens de scheermessen.

De boker king cutter alleen over de maurer 8000 gehaald. De rest nieuwe bevel gezet op een 2000 en daarna 5000 en 8000. Voelde goed en vertrouwd.

Morgenochtend maar eens een ter hand nemen. Moet eerlijk zeggen dat ik de golddollar erg vind meevallen. Plastic Carbon scales ok maar het mes voelt wel solide en leek goed te slijpen.

Morgenochtend maar eens een ter hand nemen. Moet eerlijk zeggen dat ik de golddollar erg vind meevallen. Plastic Carbon scales ok maar het mes voelt wel solide en leek goed te slijpen.

Op welke kamer kunnen we je bezoeken? :lol:

Ik weet het de GD is goedkoop spul maar net zo eentje heeft me weer over de brug getrokken om het open mes opnieuw te gaan gebruiken en je kan er inderdaad naar hartelust op oefenen. Succes morgen!

Heb mij vanmorgen al geschoren met de boker. Het lukt maar 1 of 2 keer per week. Maar geen tweede pas met een DE. Alles met de straight. Dus het gaat goed. Morgen eens het verschil voelen.

Dat ook ja, Let ook goed op het laatste stukje van de hiel, die maakt bijna geen contact met de steen.

Na een grondige bevel :) zou het moeten lukken. Daar kom je snel genoeg achter.