earlybird Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Na veel rondneuzen op dit forum wil ik dan toch graag mijn beginnende kleine verzameling laten zien! In het midden: Mijn allereerste, de Edwin Jagger de89. Een super mes om het idee een beetje te krijgen van klassiek scheren, licht goed in de hand en het gewicht is ook goed! Maar toch ben ik toe aan een wat agressiever mes omdat ik behoorlijk zware en dikke baardgroei heb. Links: Een Gillette Rocket is mij verteld. Wat van jaar of wat het anders zou kunnen zijn weet ik niet maar ben wel benieuwd! Heb me er nog niet mee geschoren dat is er helaas nog niet van gekomen maar het zal binnenkort gebeuren! Rechts: een Gillette tech geloof ik. Zo te zien en te voelen is deze gemaakt van aluminium. Hij weegt echt niks, maar scheert toch best fijn! Wel veel op eigen gevoel en druk maar het kan prima met deze! Ik hoop dat ik mijn verzameling nog verder kan uitbreiden met wat moois, en dat zal ik dan ook met jullie delen! Ik ben nu nog op zoek naar een Gillette adjustable of een Fatip Grande maar kan nog niet kiezen uit die 2 Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven in deze keuze of met wat anders kunnen komen! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Je bent hier op een scheerforum, dus er is maar een eerlijk antwoord mogelijk op de graag welke krabber je moet kiezen: beiden! Verder een mooie start van een verzameling. Het bouwjaar van je Gillette flare tip Rocket is helaas niet te achterhalen; de Engelse Gillettes hebben geen jaaraanduiding. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
earlybird Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 Je bent hier op een scheerforum, dus er is maar een eerlijk antwoord mogelijk op de graag welke krabber je moet kiezen: beiden! Verder een mooie start van een verzameling. Het bouwjaar van je Gillette flare tip Rocket is helaas niet te achterhalen; de Engelse Gillettes hebben geen jaaraanduiding. Als mijn budget er straks naar is zullen ze er uit eindelijk ook wel allebei zijn! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts