karaqz Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Ik zou zweren dat ik dit al eens gevraagd had maar ben het topic dan kwijt. Regelmatig heb ik dat berichten (priveberichten) die ik verstuur in mijn postvak uit blijven staan en niet bij verzonden berichten (ik ga er vanuit dat deze dan ook niet verzonden zijn). Wat doe ik hierbij fout en hoe komt dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Je doet niks verkeerd, het betekent dat de ontvanger ze nog niet geopend heeft. Een soort verkapte ontvangstbevestiging dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Serieus? Oh dat is dom van mij dan, en ook redelijk verwarrend. Je zou verwachten dat het of het nou gelezen of ongelezen is hij bij verzonden berichten staat. Thanks in ieder geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Ik vond het ook verwarrend maar dat is blijkbaar hoe deze forumsoftware werkt. Ik was het gelukkig al eerder tegengekomen bij een ander forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Serieus? Oh dat is dom van mij dan, Valt mee hoor, het is een zeer regelmatig terugkerende vraag op phpBB fora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Is het ook niet zo dat je voor verzenden vinkje onder je bericht aan moet vinken wil jij je berichtje terugzien in je verzonden vak. (Dit is bij andere fora het geval. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 9, 2014 Author Share Posted May 9, 2014 Is het ook niet zo dat je voor verzenden vinkje onder je bericht aan moet vinken wil jij je berichtje terugzien in je verzonden vak. (Dit is bij andere fora het geval. ) Dat gebeurt hier automatisch volgens mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Ok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 10, 2014 Author Share Posted May 10, 2014 Ok.. Klopt trouwens wel wat je vertelde. Heel vaak moet je aanvinken dat je een kopie van je bericht wilt bewaren als je hem verzend. Naja, iedere forum software zijn eigen voor en nadelen zullen we maar zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts