karaqz Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ben ik de enige die zich soms dood kan ergeren aan heel erg kleine dingen? Wat me nu te binnen schiet: - Het randje van de proraso potjes wat net te laag lijkt waardoor altijd *bij mij iig* een hoop zeep eroverheen schiet en heel het potje plus mijn hand onder zit - Producenten van DE mesjes die het nodig vinden lijm op de mesjes te doen waardoor het meer plakt en als je pech hebt er lijm op de snede zit Meer mensen die zich erg kunnen ergeren aan dit soort kleine dingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smooth Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Nee hoor, nergens last van Hier alleen grote ergernissen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Lijkt me onoverkomelijk, hoe durven ze in het eerste geval is dat je straf voor het gebruiken van Proraso en in het tweede geval is overschakelen naar een open scheermes de oplossing, nooit meer problemen met lijm Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 De aluin die steeds uit het houdertje flikkert....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 Lijkt me onoverkomelijk, hoe durven ze in het eerste geval is dat je straf voor het gebruiken van Proraso en in het tweede geval is overschakelen naar een open scheermes de oplossing, nooit meer problemen met lijm Scheer al met een open mes, maar ok af en toe met een shavette en een DE. Puur voor de afwisseling. En wat is er mis met Proraso? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Geen ergernissen, hier wordt geen Proraso en D.E gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Dat ik maar 1 gezicht heb of teveel keus aan scheerproducten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 Dat ik maar 1 gezicht heb of teveel keus aan scheerproducten. Soms zou ik willen dat ik stevigere baardgroei had ja Iedere dag scheren is niet optimaal hier dus om de dag moet ik het mee doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 De aluin die steeds uit het houdertje flikkert....... Heb ik geen last van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Soms zou ik willen dat ik stevigere baardgroei had ja Iedere dag scheren is niet optimaal hier dus om de dag moet ik het mee doen. Bedenk wel dat je nu maar de helft van je geld kwijt bent in vergelijk met iemand die zich dagelijks scheert, voor een Nederlander moet dat toch belangrijk zijn Ik zit dan weer aan de andere kant van de schaal, kan me 's morgens vroeg scheren en indien gewenst valt er 's namiddags al weer wat te grazen. Meestal doe ik het niet maar soms kan ik er niet aan weerstaan om me voor de tweede maal even terug te trekken in de badkamer. (ps. Met proraso is niks mis hoor, ik kan het alleen niet uitstaan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Mijn ergernis is dat ik hier gediscrimineerd word door Belgen Nee, zonder gekheid, wat mij betreft voegen ze Vlaanderen (let op; dus géén Wallonie, bah....) en Nederland samen, daar kan onze gemiddelde Hollandse vriendelijkheid en beleefdheid alleen maar van verbeteren Toch erg benieuwd waarom je Proraso niet kan uitstaan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Ik zit niet te wachten op een samenvoeging, eerst waren er plannen om naar Nederland te gaan wonen toen ik op rust zou zijn maar ondertussen zijn er een hoop dingen in Nederland verandert die ons lieten besluiten om toch maar in dit apenland te blijven. De Proraso met menthol vanwege de menthol, de andere omdat het mijn huid geen goed doet, gewoon persoonlijk, jammer want geeft wel heel mooi makkelijk schuim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Aha op die manier Ik dacht dat het iets van afkeer voor het merk was. Ik bedoelde dan natuurlijk wel een samenvoeging waarbij alleen het beste van beide landen wordt gecombineerd. Wel jullie beleefdheid en prachtige taalgebruik, maar niet jullie rijstijl.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 dat ik weer een hele dag moet wachten totdat ik me weer kan scheren ,,tsja een kleine ergernis!! gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Dat ik doordeweeks relatief weinig tijd heb om lekker en ontspannen de tijd voor mezelf te nemen. Maar ik ben niet van plan om nog eerder op te staan, vind 4.45 uur vroeg zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Terugkomen van een weekje zakenreis, en zien dat je scheerspullen opgestapeld liggen in het verste hoekje van het wastafelkastje Ik installeer nog eens een webcam in de badkamer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts