Jump to content

Atlanta: curiosity killed the cat

Recommended Posts

Ik kreeg eens een doosje met 5 scheermesjes mee met de naam Atlanta. Er in zaten mesjes met de opdruk "Zaza". Een hele tijd durfde ik ze niet te proberen, maar onlangs trok ik de stoute schoenen aan en ging aan de slag.

Wat heb ik een spijt gehad! De mesjes trekken het haar zowat uit je gezicht, heel pijnlijk. Scherpte en souplesse is ver te zoeken. Echt een van de slechtste mesjes die ooit mijn gezicht hebben geteisterd. Het maakte niet uit welke houder, welke scheerzeep of crème, niets hielp. Allerlei hoeken heb ik geprobeerd, maar met dit materiaal was niets te beginnen. Dus wees gewaarschuwd, waarde collega's in het scheren, en kijk uit met dit mesje.

Soms betaal je je nieuwsgierigheid in bloed ;) . Gelukkig heb ik aluin....

De Zaza zijn een Iraans volk in het huidige Turkije. Ze zijn verwant aan de Koerden. Het schijnt dat die heren zich liever niet scheren. Tot nu toe was niet geheel duidelijk waarom :mrgreen:

De Zaza zijn een Iraans volk in het huidige Turkije. Ze zijn verwant aan de Koerden. Het schijnt dat die heren zich liever niet scheren. Tot nu toe was niet geheel duidelijk waarom :mrgreen:
Lol, nu weten we het.

• 1 month later...
Aiai! Waren het oude mesjes?

Sorry voor de riant late reactie: het waren geen oude mesjes. Aan de buitenkant was er niets vreemds aan te zien. Hier heb je een foto van het setje:

om de een of andere reen krijg ik de foto er nu niet in, wordt vervolgd.