Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zit me een beetje te oriënteren op een nieuwe crème.

Ervaringsdeskundigen hier?

Vind de beschrijvingen die ze zelf geven een beetje.....apart?

Posted

Ik heb hem.

De zeep ruikt prima, lekker fris. Beetje in de range van TOBS Jermyn. Wel is de geur minimaal. Het is geen sterk geurende zeep.

Schuimen doet hij prima.

Ik heb hem een paar keer gebruikt, maar uiteindelijk is het niet mijn zeep. Hij is voor mij te "schraal". Ik hou voor mijn huidje meer van een vettigere zeep. Blue Beards is dit imo helaas niet.

Dus ja, een prima zeep in mijn ogen, alleen niet helemaal qua slickness/vettigheid/schraalheid voor mijn huid geschikt.

Posted

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt en eigenlijk vooral omdat ik bij een omschrijving las dat het de haargroei ook doet verminderen.

En.... dat doe ik liever zelf met een mes om het weer te laten groeien zodat ik het weer kan scheren. Zeep die de haargroei doet verminderen vind ik nogal apart en voelt niet als iets dat ik graag op mijn gezicht smeer.

Posted

Ik heb de crème, asb en splash.

Ik vind het heerlijk spul. Hele lekkere geur, alleen helaas niet heel sterk.

Posted

Nou ja, als het ook maar enigszins naar Jermyn Street ruikt, dan valt het voor mij toch al af.

Toch bedankt voor jullie inbreng.

Posted

Ik heb gebruikt en vond hem vreselijk. Het schuimt als een dolle hond als je er alleen al naar kijkt met heel luchtig schuim. De geur vond ik erg onaangenaam met menthol erin en veel te sterk voor mijn neus. Bij mij komt 'ie er niet meer in. Probeer eens een sample en oordeel zelf.

Posted

Menthol?

Valt reuze mee, er zit wel wat watermunt in. Maar ik ruik er echt geen sterke menthol lucht in.

Ik krijg er prima schuim mee, veel schuim van weinig product. Absoluut niet te luchtig, maar juist lekker stevig. Niks mis mee.

Posted

Prima spul maar van de geur moet je houden. Ik voeg zelf 3 druppels glycerine toe tegen de schraalheid. Kost geen drol en goed resultaat. Kan je je potje gewoon opmaken;-)