Bart_ Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Hallo allemaal, Laat ik me ook maar even voorstellen, ik ben Bart en kom uit Leiden. Omdat scheren met standaard cardridge scheermessen mij altijd uitslag gaven ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Zodoende ben ik safety razors gaan gebruiken waarna ik geinteresseerd ben geraakt in klassiek scheren. Na enige tijd ben ik overgestapt op een shavette, maar uiteindelijk kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik recent mijn eerste straight razor aangeschaft. Ik hoop op dit forum dan ook de nodige informatie op te doen omtrent het onderhoud van dit mes. Bart
Snuff Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Welkom op het forum Lees dit er even op na: Hou houden jullie je mes scherp voor eigen gebruik http://www.shavingsociety.nl/viewtopic.php?f=14&t=1152
cutthroat Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Van harte welkom en veel plezier met je aankoop. Alle informatie en meer zul je hier ongetwijfeld kunnen vinden.
Buffel Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Welkom op het forum! Er is genoeg info te vinden en zat mensen die je graag helpen.
PI56 Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Welkom en veel leesplezier. En wij willen natuurlijk jouw belevenissen mbt het scheren met je open mes horen.
Sacre Bleu Posted May 7, 2014 Posted May 7, 2014 Welkom Bart, Bijzonder welkom omdat je een mede 'straight-razor-shaving-kinda-guy' bent. Hou ons op de hoogte van jouw spul en natuurlijk jouw ervaringen!
Recommended Posts