Jump to content

Aanraders

Pastapipo

Recommended Posts

• 2 months later...

Het is erg jammer dat de bartex snelscheercrme niet meer gemaakt wordt.

Die koste maar €4,95 de 100 grm.

Dat is me een lekkere crème zeg,ouderen onder ons kennen het nog wel.

Een straight razor glijd heel goed over je huid.

En het verzorgde je huid ook nog eens goed en ruikt ook nog lekker.

kan je gwoon met de hand of kwast op een nat gezicht uitwrijven,een minuutje wachten en scheren maar

Gr antonius

Edited by Guest

Ik begrijp dat BdF nieuwe voorraden verkoopt, dus de schaarste zou voorbij moeten zijn.

Mijn opa gebruikte wel eens Bartex, maar ik heb geen idee op welke manier; hij had ook een kwast, maar Bartex is toch juist om met de vingers in te masseren?

Mijn opa gebruikte wel eens Bartex, maar ik heb geen idee op welke manier; hij had ook een kwast, maar Bartex is toch juist om met de vingers in te masseren?

heel juist,je kan het met een droge kwast aanbrengen of met je vingers.

het is zuinig in gebruik(dun laagje is voldoende) het mes glijd heel goed over de huid en voor de twede pass is eigenlijk een beetje water met een heel klein beetje bartex(het hoeft niet) aanbrengen voldoende.

heerlijk spul is dit en heel zacht voor de huid.

gr antonius

• 1 month later...

gelukkig, Bartex is er weer !. Ook goed te gebruiken met een DE mesje, zelfs met 1 keer aanbrengen is een 3 pass shave (mee, dwars, tegen) mogelijk. Dit vereist dan wel snelheid dus misschien niet voor de beginner. Ik gebruik hiervoor een Lord krabber met Dorco mesje. Handig voor als je wat minder tijd hebt. Het ritueel lijdt wel onder de snelheid.

Welkom 007! Het is misschien leuk om je even voor te stellen in het hoofdstukje "Welkom!".

Het ritueel lijdt wel onder de snelheid.

Ja en dat is eigenlijk precies waarom we hier een natscheerforum hebben; hoe sneller hoe beter.... :mrgreen:

Uiteindelijk zitten we straks toch aan de spuitbus met een grasmaaier met 18 mesjes ;)