efsk Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 De post. Niet te vertrouwen, ik heb het al eerder gemeld. Dit keer de combinatie DHL/Selectvracht/DHLparcel. Mooiste mes verkrijgbaar bij Revisor besteld. Mooiste althans in mijn beleving. Trackingcode verkregen. DHL.de stelt dat het pakketje ruim een week terug naar Nederland verscheept is. Verwijst naar selectvrachtwebzijde. Deze bestaat niet meer: schakelt door naar DHLparcel.nl. DHLparcel.nl vindt dat mijn trackingnummer niet bestaat. Onderussen al negen dagen onbekend, de verblijfplaats van mijn prachtig mooie nieuwe scheermes. Geheel ongerust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Dat is slecht nieuws. Ondanks alle techniek blijft de pakketbezorging mensenwerk. (goede mensen aannemen, en weten te behouden, blijft essentieel) Ik hoop dat ondanks de trackingverwarring het scheermes toch weer boven water komt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Ha die Richard, Ik denk dat dit als het uiteindelijk en fiasco wordt, jouw probleem niet is. De verkoper moet afleveren. En als hij ter verzekering van zijn leveringsplicht voor een "track & trace" systeem kiest met tekenen voor ontvangst, waarvoor jij hebt betaald, dan is dat zijn keuze. Tenzij Revisor elk risico van de aflevering bij de ontvanger heeft neergelegd. Maar dat kan ik me gezien de reputatie van de firma niet voorstellen. Reputatie komt te voet en gaat te paard. 5 negatieve berichten op de razorfora inzake gefaalde aflevering van Revisors en de schade is niet te overzien. Dus, ga niet in discussie met DHL, maar met Revisor. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 3, 2014 Author Share Posted May 3, 2014 Ha Joost DHL niet mee in discussie, ik beschreef slechts het prachtige websysteem van hullie. Revisor heb ik gemeld dat het zoek lijkt, en ik verwacht dat zij daar wel goed op reageren. Mocht het onverhoopts helemaal kwijt blijven dan draagt de verzekerde verzending de geleden schade dus financieel zal het wel loslopen. Maar. Vorkriegsware. Vermoedelijk jaren 20, aldus meneer Revisor. Geëtst blad. Geen stabilisator. Wat zeg ik: geen rug. Zo iets moois heb ik niet eerder gezien. Als kwijt, dan is dat eeuwig zonde. Met wat voor moois het ook vervangen wordt. Maar daar ga ik nog niet vanuit. Bereid jelui maar voor. In deze panelen ergens komende week een stukje lyriek over een ongetwijfeld memorabele scheerbeurt. Foto's, ook. Tot dan: nagelbijten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Geen paniek, Revisor is hiervoor verzekerd en stuurt of een ander mes of geld terug, dat je niet hetzelfde mes kan bekomen is natuurlijk jammer maar daar is verder niks aan te doen. Zo had ik vorig jaar iemand van dhl die omdat we niet thuis waren het pakje gewoon voor de deur had neergezet, wij wonen in een van de drukste straten qua passage dus dat zal geen minuut geduurd hebben of het was weg. Bleek dat meneer gewoon in mijn plaats had getekend voor ontvangst en hij hield vol dat ik het had ontvangen. Gelukkig voor mij was ik op het moment van aflevering in een plaats waar je met een kaart inscant + controle vingerafdrukken zodat ik dit kon hard maken. Het pakket werd gewoon opnieuw verzonden vanuit Duitsland en de rest is een zaak tussen verkoper en dhl. Hopelijk duikt het pakje toch nog op en kan je van je droommes genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Overigens, Vorkriegsware. Vermoedelijk jaren 20, aldus meneer Revisor. Geëtst blad. Geen stabilisator. Wat zeg ik: geen rug. Zo iets moois heb ik niet eerder gezien. Welk nummer op de rariteitensite van Revisor? J Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 3, 2014 Author Share Posted May 3, 2014 http://www.revisor-solingen.de/html/messer_der_woche_128.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Bijzonder mes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Inderdaad heel bijzonder Richard! Dit dingetje had korte metten kunnen maken met de snor van de partner van mevrouw E. Braun, de vooroorlogs en gedurende de oorlog eveneens bekende weinig aristocratische politicus A.H.! PS. AH staat niet voor Albert Heijn! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Wederom bijzonder mooi en poëtisch uitgedrukt Joost. Blijft een genot om jouw replieken te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 C'throat, Beetje vertraagd in reactie maar baie dankie voor je blijk van waardering! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 9, 2014 Author Share Posted May 9, 2014 Het pakket is gevonden! Hoera! Dat wil zeggen, het is bezorgd maar dhlparcel is het nog kwijt. Nu ja, ik ben blij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Gefeliciteerd dan maar! Wel een aanfluiting dat ze het pakket nog steeds kwijt zijn in hun systeem, althans, zo begrijp ik het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 9, 2014 Author Share Posted May 9, 2014 Volgens dhl.de is het gister aan mij overhandigd. Dat klopt niet, ik heb het sinds vanochtend. De systemen van dhlparcel hebben een vooraankondiging: die stellen dat ze dit pakket uit Duitsland gaan ontvangen, maar dat dat nog niet is gebeurd. Ze denken nu dat het door een ander bedrijf is bezorgd, maar waarom dhl.de dan vindt dat het aan dhlparcel is overhandigd dat weet niemand. Was het mijn pakket niet geweest had het een mooie klucht geweest. Nu het pakket daar is, is het een mooie klucht. Niet een vertrouwenwekkende, dat niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 In ieder geval gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen hoeveel stress je gehad hebt bij de gedachte dat je mooie aankoop kwijtgeraakt was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts