Harkos Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Ga volgende week een dag of wat naar België met de caravan. Testen of dat weer gaat na de revalidatie. Iemand nog advies over niet te missen scheeradresjes in die contreien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Roeselare - de Snuff shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 1, 2014 Author Share Posted May 1, 2014 Hij ziet me komen;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 haha je zou snel uitgekeken zijn want m'n verzameling is erg beperkt, ik hou namelijk alleen aan wat (voor mij althans) super is. Als je naar Gent en Brugge gaat is er niet veel te zien qua scheeradressen. Enige wat ik zo kan bedenken is de koordenwinkel in Antwerpen waar ze wel veel spullen hebben maar om nou met een caravan door het centrum te gaan rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 Mijn zoon woont in Essen, dus kom ik nog wel eens in die buurt, maar nu zijn Gent en Brugge aan de beurt. Dan maar kijken op de rommelmarkten. Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts