Jump to content

Voorraad raakt op.

Frank

Recommended Posts

Langzaam begint mijn voorraad crèmes op te raken.

Graag wil ik een aantal nieuwe soorten proberen.

Ik denk aan de verschillende geuren van de T.F.S Linea Intenso die te koop zijn B.d F. Maar moet ik kiezen voor een crème of juist de harde zeep ?

Heeft verder iemand ervaring met de tubes scheercrème Eucalypto en Arancia van Rasozero ook van T.F.S ?

Daarnaast wil ook Cella proberen omdat ik daar veel goede verhalen over lees. Mits die echter niet teveel naar amandelen ruikt. Ik kreeg een sample van het huismerk van B. d. F "Raffinato" en ik kon die geur echt niet waarderen.

Verder is iedere tip voor een goed presterende- en vooral goed beschermende zeep van harte welkom.

Ha Frank,

Dat is nogal een vraag en ik neem aan dat je veel verschillende reacties krijgt.

Meestal gebruik ik een harde of zachte zeep in plaats van een creme. zepen werken voor mij beter, slicker en de huid na het scheren voelt beter. De enige creme die ik heel goed vind is Geo F. Trumper - Lime. De ToBS zijn goed maar niet vergelijkbaar met een goede zeep. Uiteraard heb ik nog lang niet alles geprobeerd.

De BdF zepen zijn erg goed, mijn favoriet is Esclusivo. Eveneens ben ik geen fan van amandelen, van de Cella krijg ik helaas een allergische reactie. De zeep werkt wel goed. van TFS ken ik alleen de zachte zepen en die zijn geweldig.

Het is vooral uitproberen. De zepen die voor mij werken zijn Calani, Mitchell's Wool Fat, Haslinger, Mystic Water en Mike's Shaving Soap. DR Harris werkt eveneens altijd goed. Het is ook enigszins afhankelijk van welke geur je voorkeur heeft.

Hoi Frank,

Ik als TFS gebruiker en ervaringsdeskunidige... :) kan je wel vertellen dat de Raffinato van BdF een heel stuk sterker ruikt dan de TFS ik heb ze allebij namelijk de Raffinato is een redelijk sterke amandelgeur (i love it) meer een dikke kneedbare zeep dan de TFS die heb ik ook in harde zeep uitvoering en ook in amandel geur en die ruikt nog niet de helft zo sterk als de Bdf uitvoering. Als je niet van een sterke amandelgeur houdt moet je de BdF Raffinato niet nemen. De TFS "sapponetta da Barba per pelli sensibili" is een hardere variant dan de Raffinato maar ook weer niet knetterhard maar de geur is heel veel minder sterk dan de BdF ik kan je hem ten zeerste aanraden de Amandelgeur is zo licht aanwezig dat de meeste het haast niet ruiken bij het aanbrengen op je huid ruik je echt totaal niets! van de amandelgeur. De Cella heb ik ook gehad en die ruikt zeker een stuk sterker naar amandel dan de TFS ik zou je hem zeker niet aanraden als je niet van Amandel houdt.

Probeer eens de Bergamotto Neroli dat is een bittere sinasappelgeur en dat is toch echt mijn favoriete geur. De TFS bergamotto neroli is mijn absolute topper qua geur. UEKAZ uiteraard.

Hoi Frank,

Ik als TFS gebruiker en ervaringsdeskunidige... :) kan je wel vertellen dat de Raffinato van BdF een heel stuk sterker ruikt dan de TFS ik heb ze allebij namelijk de Raffinato is een redelijk sterke amandelgeur (i love it) meer een dikke kneedbare zeep dan de TFS die heb ik ook in harde zeep uitvoering en ook in amandel geur en die ruikt nog niet de helft zo sterk als de Bdf uitvoering. Als je niet van een sterke amandelgeur houdt moet je de BdF Raffinato niet nemen. De TFS "sapponetta da Barba per pelli sensibili" is een hardere variant dan de Raffinato maar ook weer niet knetterhard maar de geur is heel veel minder sterk dan de BdF ik kan je hem ten zeerste aanraden de Amandelgeur is zo licht aanwezig dat de meeste het haast niet ruiken bij het aanbrengen op je huid ruik je echt totaal niets! van de amandelgeur. De Cella heb ik ook gehad en die ruikt zeker een stuk sterker naar amandel dan de TFS ik zou je hem zeker niet aanraden als je niet van Amandel houdt.

Probeer eens de Bergamotto Neroli dat is een bittere sinasappelgeur en dat is toch echt mijn favoriete geur. De TFS bergamotto neroli is mijn absolute topper qua geur. UEKAZ uiteraard.

De Cella die sterker ruikt dan de BdF Raffinato? Dan houdt mijn neus me wel heel erg voor de gek.