Lampuhkap Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Wel een kleine mijlpaal voor mij Ik heb voor het eerst een potje leeg gemaakt . Gaat hier wel om een klein potje (113gr) Layrite Super Hold. Nieuwe pot vandaag aangebroken en er is een potje JS Sloane Heavyweight Brilliantine onderweg! Ik heb werkelijkwaar nog geen enkele keer in de afgelopen 3 jaar ofzo een potje leeggekregen op eigen houtje Altijd wel de zepen ofzo verkocht voor ze zelfs maar op de helft waren (dit is trouwens een potje pomade) Dus ik kan trots zijn op mezelf!
Marcel Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Maarre, beste Lampuhkap, dat is niet eens een scheerproduct!
efsk Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Maarre, beste Lampuhkap, dat is niet eens een scheerproduct! Ik hield de slok koffie nog maar net binnen toen ik dit las.
Lampuhkap Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 Weet ik, een pomade dus dat kan wel onder de klassieke spul vallen toch
Lampuhkap Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 Whahaha Nee, maar klassiek scheren hoort ook wel een beetje klassiek hairstyling bij (pomades ftw!)
Noxa Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Cheater, beetje gel potje leeg maken! Volgens mij kun jij tot de volgende eeuwwisseling met jouw voorraad.
Lampuhkap Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 Qua pomades ben ik pas net begonnen. Dit was mn eerste potje. 2e potje nu net open gemaakt, 3e potje onderweg en nog een 4e potje wat ik van iemand overneem. Zon potje is met mijn haar er wel doorheen na een maandje of anderhalf (2 flinke vingertoppen nodig per keer dat ik mn haar doe) Spul is alleen wel behoorlijk duur, maar doet zn werk wel 100x beter dan een reguliere gel. Ik wil ook nog wel een keer de oil-based pomades gaan proberen, maar daarvoor wil ik eerst een goede makkelijke methode vinden waarmee je het ook weer uit je haar kan halen. Voordeel van de huidige water-based pomades die ik gebruik, is dat ik geowon mn kop onder de kraan kan doen en het uit kan spoelen. Met de oil-based kun je dat wel vergeten
marzman Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Maarre, beste Lampuhkap, dat is niet eens een scheerproduct! Ik heb vandeweek nog een potje pindakaas leeggemaakt. Helemaal alleen opgekregen
marco Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Mijn dochter heeft van de week de laatste pindakaas opgemaakt. Dat zal jullie echter niet verbazen omdat ik er (onterecht....) om bekend sta hier dat ik mn hele familie laat helpen met potjes leegmaken
cutthroat Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Een potje gel . Als ik toch eens bij had gehouden hoeveel potjes gel ik al heb leeg gekregen.... @Marco: onterecht?
Lampuhkap Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 de oil baseds wel ja, dat is echt wel zooi om er weer uit te krijgen. De waterbased zijn ideaal. Kop onder de kraan en het is er weer uit
Dr.Paranoid! Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 de oil baseds wel ja, dat is echt wel zooi om er weer uit te krijgen. De waterbased zijn ideaal. Kop onder de kraan en het is er weer uit en als het regent?
Lampuhkap Posted April 30, 2014 Author Posted April 30, 2014 als t flink regent ben je met een water based wel een beetje de sjaak net als met gel
Johan Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Ik smeer helemaal niks in mijn haar. Dan kan ik mijn helmmutsje wel om de dag in de was gaan gooien.
Lampuhkap Posted April 30, 2014 Author Posted April 30, 2014 Ducktail is idd oil based, echt klassieke pomade zal maar zeggen
Froop Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 Ik heb een potje Murray's pomade. Heerlijk spul, maar m'n vriendin zegt anders.
Lampuhkap Posted May 1, 2014 Author Posted May 1, 2014 Hahaha Murrays is idd wel echt een klassieker ook! Echte oil based Supergoedkoop, maar naar wat ik hoor, werkt het idd uitstekend.
Lampuhkap Posted May 2, 2014 Author Posted May 2, 2014 Het is wel een beetje vergelijkbaar opzich. Persoonlijk heb ik met wax niet zoveel. Te plakkerig en echt bende om uit het haar te krijgen (net als de oil based pomades overigens) Pomade is wat vetter en beiden zijn wel redelijk flexibel. De waterbaseds (hoor ik van iig) dat ze over het algemeen wat meer opdrogen en uitharden en niet zo flexibel zijn als de oil baseds.
Recommended Posts