Snowmiss Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 ... op een koningsmarkt in den lande? Zelf (helaas ) het hele weekend feest gevierd aangezien mijn jongste twee op 26 en 27 april jarig zijn. Dus niet weg geweest om iets tegen het lijf te lopen. Wel afgelopen morgen met drie kinderen in de badkamer gestaan, die zich alle drie ook wilden scheren. Dat was een heel leuk gezicht. Gelukkig heb ik ondertussen al drie kwasten en drie krabbers, dus hoefden ze niet op elkaar te wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Nog wel gekeken hier, maar niets gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Niks gezien, maar ik was op een vrijmarkt waar hoofdzakelijk kinderen hun speelgoed aan de man/vrouw brachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Wat rond gekeken maar niks leuks gevonden. Wel een goede Marktplaats unit gescoord, foto's volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Lig al bijna een week plat door de griep. Maar had er ook niet op gelet denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Same as Marcel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Ik ben niet eens de stad in geweest... achterlijke drukte waar niet door te komen valt. Dus nee, niks gevonden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Maar: er zijn wel verse barbiekleren gescoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Vet man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Arnhem was kei druk, maar niets gevonden. Morgen kijken in charity shops in Edinburgh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Niks gescoord wat te maken heeft mee scheermateriaal. Wel andere snuisterijen dit maal voor de hobby van vrouw lief (verzamelen barometers) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Niet op de vrij markt. maar op marktplaats gevonden, 2 straight razors ten behoeve van een opknap project. Iemand meer inside information over de herkomtst/geschiedenis van deze messen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Is die wedge nou scheef of ligt dat aan de foto? Wel mooie messen overigens. Schattige scales ook op Damoiles.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Dat is een microtome...die werden/worden in het lab gebruikt om weefsel te snijden. Succes met slijpen De andere zal wel gaan dacht ik zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Dat is een microtome...die werden/worden in het lab gebruikt om weefsel te snijden. Succes met slijpen De andere zal wel gaan dacht ik zo. Is het een microtoom welke is omgebouwd tot straight, of is het concept overgenomen in het ontwerp. Het slijpen wordt inderdaad een klusje vrees ik, denk dat ik die tot het laaste laat liggen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Ik heb daar wel eens over gelezen. Inderdaad voor in het lab, maar er zijn/waren mensen die er ook mee schoren. Wel interessant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Leuke vondst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Dat is zeker ook de reden dat de scales van RVS zijn (of lijken te zijn), makkelijk in de autoclaaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts