Jump to content

Iemand nog iets leuks gevonden.....

Snowmiss

Recommended Posts

... op een koningsmarkt in den lande?

Zelf (helaas ;)) het hele weekend feest gevierd aangezien mijn jongste twee op 26 en 27 april jarig zijn. Dus niet weg geweest om iets tegen het lijf te lopen. Wel afgelopen morgen met drie kinderen in de badkamer gestaan, die zich alle drie ook wilden scheren. Dat was een heel leuk gezicht. Gelukkig heb ik ondertussen al drie kwasten en drie krabbers, dus hoefden ze niet op elkaar te wachten :!:

Niks gescoord wat te maken heeft mee scheermateriaal. Wel andere snuisterijen dit maal voor de hobby van vrouw lief (verzamelen barometers)

Niet op de vrij markt. maar op marktplaats gevonden, 2 straight razors ten behoeve van een opknap project. Iemand meer inside information over de herkomtst/geschiedenis van deze messen?

_RDB3364.jpg

_RDB3366.jpg

_RDB3368.jpg

_RDB3374.jpg

_RDB3375.jpg

_RDB3376.jpg

_RDB3378.jpg

Dat is een microtome...die werden/worden in het lab gebruikt om weefsel te snijden. Succes met slijpen ;)

De andere zal wel gaan dacht ik zo.

Is het een microtoom welke is omgebouwd tot straight, of is het concept overgenomen in het ontwerp. Het slijpen wordt inderdaad een klusje vrees ik, denk dat ik die tot het laaste laat liggen :).