DickyDick Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Forum De afgelopen week een scheerworkshop met de safety rasor gedaan. Speciaal voor m'n zoon en schoonzoon. Ik scheer inmiddels een paar maanden met een DE en dat beval me uitstekend. Toen zag ik toevallig een advertentie bij Seton kappers in 's-Gravenzande over een workshop. En dacht, dat is wat voor die gasten. Voor de zekerheid even navraag gedaan bij ze of ze daar wel zin in hadden en ze waren beide enthousiast. Dus afspraak gemaakt en was het afgelopen Dinsdag de dag voor ze. We werden ontvangen door J'roen met een kop thee of koffie. En de sfeer voelde gelijk goed. Na eerst wat theorie ging het nat. Eerst natmaken, dan pre-shave, zeep maken en scheren maar. Aanvankelijk hadden ze er wat moeite mee, maar dat ging snel de goede kant op. Na een klein half uur scheren en babbelen was iedereen glad en kregen we een lekkere whisky en nog even gezellig na babbelen met J'roen. En na de nodige aankopen en een ervaring rijker. Gingen we weer naar huis. Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Tof! mijn voorstel is dat BDF en andere scheershops vanaf nu bij de nodige aankopen ons ook trakteren op iets dergelijks nee serieus er is geen betere introductie dan alles voor,getoond worden door iemand met kennis van zaken, je zoon en schoonzoon mogen blij zijn met zo'n (schoon)vader! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 mijn voorstel is dat BDF en andere scheershops vanaf nu bij de nodige aankopen ons ook trakteren op iets dergelijks De whisky bedoel je dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Leuk Dick! En de nodige aankopen zijn ook oa krabbers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Mooi initiatief! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DickyDick Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 Leuk Dick!En de nodige aankopen zijn ook oa krabbers? Voor mij alleen de EJ Shaving creatieve en ASB. Maar voor de Kids volle uitrusting Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Creatieve? Problemen met je toetsenbordje? Altijd die verd%mde autocorrectie... Leuk dat de kids meteen om zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Het is natuurlijk een leuk dagje uit, maar een workshop voor het scheren met een krabber verbaast me wel een beetje. Voor een open mes zou ik het logischer vinden. Maar mooi dat jullie plezier hebben gehad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DickyDick Posted April 28, 2014 Author Share Posted April 28, 2014 Creatieve?Problemen met je toetsenbordje? Altijd die verd%mde autocorrectie... Leuk dat de kids meteen om zijn! Inderdaad Marco Dacht even snel met m'n GSM te antwoorden, later zie je dat die autocorrectie weer heeft toe geslagen. Maar inmiddels verbeterd. Tnx Dick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts