Jump to content

Goedkope aftershave

Twitch

Recommended Posts

Als arme student heb ik een beperkt budget tot mijn beschikking, dit budget moet ik verdelen over dingen als: schoolmaterialen, uitgaan, sport etc.

Ook mijn scheerspullen zal ik altijd aanschaffen met de prijs in het achterhoofd, nu is m'n Old Spice Whitewater splash bijna leeg (aanrader! 8e bij de OP=OP ;) ). Weet iemand nog wat andere lekkere/goedkope aftershave splashes?

Ik vond zelf de Playboy Malibu wel goed te doen. De Cien Ice (Lidl) vind ik ook niet heel slecht voor de 3 euro die het kost, maar is ook weer niet echt heel erg lekker. De geur vervliegt wel snel.

Ga langs bij de bekende Parfumerieën en laat je door de lieve dames voorlichten over geuren.

Als ze klaar is vraag je een monster van deze geur.

Je kan dan Gratis(!) een aantal weken voor uit.

Als ze lief is/ als jij aardig doet krijg je meer monsters...

Wat is goedkoop? Ik vind de 400ml flessen die BdF verkoopt prima aan de prijs, en je doet er maanden mee! Het enige probleem is dat je verzendkosten betaald.

Ja, maar een jaar (?) aan dezelfde aftershave vastzitten lijkt me ook niks.

Als het echt goedkoop moet, probeer dan bij een Turkse supermarkt een flacon Arko aftershave te bemachtigen.

Ik weet niet precies wat je met "fris" bedoelt. Maar een neutrale balsem, en daarna een eau de toilette voor de geur, kan natuurlijk ook.

• 4 weeks later...