creon Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Na het zien van de paddle strop met magneten zit ik er overna te denken om zelf zo'n ding te maken nu zit ik nog te twijfelen over het handvat of zelf denk ik dat de laatste makelijker vast houd wat denken jullie?
Marcel Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Qua balans denk ik dat het eerste ontwerp beter zal vasthouden, het tweede ontwerp vereist vermoedelijk een wat verkrampte houding wat de stabiliteit denk ik niet ten goede komt.
michigalex Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Ik denk ook de eerste. Ik zou de maten aanhouden van leerstukken van rasurpur, dan kan je deze evt gebruiken.
creon Posted April 24, 2014 Author Posted April 24, 2014 ik de maten die ik aan wil houden zijn 7x30cm omdat de lappingfilm die ik erop wil plakken de maten van een A4 heeft en zo kan ik die in 3 stukken snijden en op die plankjes plakken stukje leer van 7x30 is ook nog wel aan te komen
Noxa Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Ben benieuwd hoe je creatie gaat worden, opzich moet het niet heel ingewikkeld zijn om er zelf 1 te maken.
Snuff Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 omdat de lappingfilm die ik erop wil plakken de maten van een A4 heeft houd er rekening mee dat als je lapping film plakt het echt heel vlak moet liggen dus opletten met welke lijm je gebruikt.
creon Posted April 24, 2014 Author Posted April 24, 2014 Ik was van plan om lapping film met psa te pakken Daar zit al een mooi vlak lijmlaagje op
Marcel Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 Lapping film vastplakken? Is dat een lijmlaag die makkelijk loslaat ofzo? Zo'n lang leven heeft een velletje lapping film nou ook weer niet.
Recommended Posts