Jump to content

Eenmaal besmet krijg je van deze toestanden

Snuff

Recommended Posts

@Kogel: een klein deeltje ervan :lol:

Nee dat is niks voor mij, ik ben totaal geen verzamelaar, maar ik ben wel iemand die liefst zoveel mogelijk dingen uitprobeert. Wat niet absoluut top is gaat weer weg (dat is natuurlijk relatief). Ik zou me eerlijk waar ongelukkig voelen mocht ik zoveel spullen hebben.

@michigalex: ha toch iemand die foto's durft plaatsen 8-) Het is voorlopig nog maar een klein virusje bij jouw (of je hebt heel veel zelfbeheersing) maar we houden je in de gaten ;)

@efsk: die kerel heeft dat zelf gemaakt met smallere en wat meer uit elkaar staande afstandhouders voor zowel de dunnere als zwaardere uitvoeringen van messen.

Een goedkoper alternatief is het met de rug vastkleven van setjes teenspreiders zoals deze bijvoorbeeld

Douglas_Beauty_Tools-Huid_en_eeltverzorging-Tenenspreider.jpg

Het lade systeem is prachtig maar dan moet je wel een hele grote lade tot je beschikking hebben.

Die heb ik niet althans niet zo groot. Dus ik heb van perspex etageres gemaakt met pootjes zodat ik in een lade meerdere lagen kan bouwen. Met de getoonde lade kan ik gezien de zich daarin bevindende kwantiteit wel wedijveren denk ik. Met de display aan de wand bij lange na niet.

Het wandgordijn met sleuven spreekt me als berging niet aan. Als je het hiermede doet dan klopt het verhaal van Rik - op zondagavond rond 10.30 uur beginnen je rotatie te kiezen voor de komende werkweek en pas rond 3.00 uur 's-nachts de volgende dag besloten, volkomen

Ik durf mijn collectie best wel op de foto vast te leggen maar een foto van de inhoud van de lade zal alleen de toplaag doen aanschouwen. Of ik moet de hele zwik uitleggen.

Terzijde, ik doe nooit iets weg. Wat ik nieuw hedendaags in routineuze productie heb gekocht heb ik gerescaled tenzij het klopte. En dat is meestal niet zo. Mijn NOS exemplaren zijn niet voor wegdoen vatbaar want die kloppen allemaal en ik heb geen honger. Mijn customs evenmin. Mijn vintages zijn hetzij (een beetje) uniek dan wel door mij bearbeid. Vasthouden dus want daar heb ik wat mee.

Ik doe mijn z.g.a.n. (fuck! afko!) vier Hardy hengels van eind zestiger jaren vorige eeuw en mijn "middeleeuwse" Mitchell molens toch ook nooit weg! Mijn vrouw van effe na de oorlog ook niet.

Alles volledig buiten de handel geplaatst.

Zelden, gebeurt het dat het niet wordt vastgehouden. Als het Kilo Utrecht Tango is. Dan wordt het vernietigd.

J

Ik doe mijn z.g.a.n. (fuck! afko!) vier Hardy hengels van eind zestiger jaren vorige eeuw en mijn "middeleeuwse" Mitchell molens toch ook nooit weg! Mijn vrouw van effe na de oorlog ook niet.

Da's toch fijn Joost, dat jouw vrouw je hengels ook niet wegdoet.

Voor een slecht fotograaf effe snel in de vroege ochtend tijdens het tanden poetsen valt deze foto me redelijk tegen.

Desalniettemin:

7e0iStF.jpg

Overigens heb ik mijn eigen gisterenavond voor het eerst NIET gesneden tijdens het scheren met het open mes. U begrijpt: jubelend door de straten.