Snuff Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Zelf ben ik nog maar pas opnieuw besmet met het virus dus het valt nog reuze mee Wie durft z'n collectie op foto vastleggen en ons mee laten genieten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 A. Mijn voorland. Ik vind dat systeem in dat laatje op de middelste foto er wel handig uitzien. Iemand die daar iets meer over kan vertellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 My lord, hoe moet je dan in gods naam kiezen welk mes je gaat gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Iene miene mutte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Zoals Joost dat doet. Elke week 7 nieuwe selecteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 snuff is dat echt jouw verzameling??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Godallemachtig prachtig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 @Kogel: een klein deeltje ervan Nee dat is niks voor mij, ik ben totaal geen verzamelaar, maar ik ben wel iemand die liefst zoveel mogelijk dingen uitprobeert. Wat niet absoluut top is gaat weer weg (dat is natuurlijk relatief). Ik zou me eerlijk waar ongelukkig voelen mocht ik zoveel spullen hebben. @michigalex: ha toch iemand die foto's durft plaatsen Het is voorlopig nog maar een klein virusje bij jouw (of je hebt heel veel zelfbeheersing) maar we houden je in de gaten @efsk: die kerel heeft dat zelf gemaakt met smallere en wat meer uit elkaar staande afstandhouders voor zowel de dunnere als zwaardere uitvoeringen van messen. Een goedkoper alternatief is het met de rug vastkleven van setjes teenspreiders zoals deze bijvoorbeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Het lade systeem is prachtig maar dan moet je wel een hele grote lade tot je beschikking hebben. Die heb ik niet althans niet zo groot. Dus ik heb van perspex etageres gemaakt met pootjes zodat ik in een lade meerdere lagen kan bouwen. Met de getoonde lade kan ik gezien de zich daarin bevindende kwantiteit wel wedijveren denk ik. Met de display aan de wand bij lange na niet. Het wandgordijn met sleuven spreekt me als berging niet aan. Als je het hiermede doet dan klopt het verhaal van Rik - op zondagavond rond 10.30 uur beginnen je rotatie te kiezen voor de komende werkweek en pas rond 3.00 uur 's-nachts de volgende dag besloten, volkomen Ik durf mijn collectie best wel op de foto vast te leggen maar een foto van de inhoud van de lade zal alleen de toplaag doen aanschouwen. Of ik moet de hele zwik uitleggen. Terzijde, ik doe nooit iets weg. Wat ik nieuw hedendaags in routineuze productie heb gekocht heb ik gerescaled tenzij het klopte. En dat is meestal niet zo. Mijn NOS exemplaren zijn niet voor wegdoen vatbaar want die kloppen allemaal en ik heb geen honger. Mijn customs evenmin. Mijn vintages zijn hetzij (een beetje) uniek dan wel door mij bearbeid. Vasthouden dus want daar heb ik wat mee. Ik doe mijn z.g.a.n. (fuck! afko!) vier Hardy hengels van eind zestiger jaren vorige eeuw en mijn "middeleeuwse" Mitchell molens toch ook nooit weg! Mijn vrouw van effe na de oorlog ook niet. Alles volledig buiten de handel geplaatst. Zelden, gebeurt het dat het niet wordt vastgehouden. Als het Kilo Utrecht Tango is. Dan wordt het vernietigd. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Haha ik ben nog maar kort besmet (vanaf half november). Tis dat ik, net al de meesten, onder de duim zit van vrouwelijk schoon.. Gelukkig is het virus hardnekkig Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Ik doe mijn z.g.a.n. (fuck! afko!) vier Hardy hengels van eind zestiger jaren vorige eeuw en mijn "middeleeuwse" Mitchell molens toch ook nooit weg! Mijn vrouw van effe na de oorlog ook niet. Da's toch fijn Joost, dat jouw vrouw je hengels ook niet wegdoet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Voor een slecht fotograaf effe snel in de vroege ochtend tijdens het tanden poetsen valt deze foto me redelijk tegen. Desalniettemin: Overigens heb ik mijn eigen gisterenavond voor het eerst NIET gesneden tijdens het scheren met het open mes. U begrijpt: jubelend door de straten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Als je maar volhoud komt het altijd goed, leergeld moet betaald worden maar de beloning is er dan ook naar. Je hebt er alvast meer dan mij maar die zijn dan wel weer groter Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Mijn gehele collectie past nog in vier grote kratten en op vier plankjes in de badkamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Volgens mij heb je voor jouw zeepcollectie een zeecontainer nodig Wim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts