Jump to content

The Blades Grim

Snuff

Recommended Posts

Kennelijk is Zowada helemaal klaar met Hart Steel. Ik heb het vermoeden dat hij de grip of de kwaliteitscontrole daar is kwijtgeraakt en daarom zijn naam niet meer aan de messen verbonden wil hebben

Als hij erin slaagt om de wind er bij Grim onder te hebben dan kan het best wat worden denk ik. Als er niet veel goede messen worden verkocht dan scoort Ome Tim geen royalties!

Ik vond een bericht van Zowada op SRP

"It's time to dispel any rumors, and confirm the facts. In early January (2014), I agreed to work with Luke Webster (=Grim) as a consultant. My responsibilities are to observe their processes and procedures, suggest improvements, and help implement those improvements.

I am most impressed by “Grim's” desire to do whatever it takes to improve the quality of their product. After a few “less than stellar” reviews, all production was stopped until I could take a look at things. On my first visit, I suggested some drastic changes, which were implemented immediately. We are now working on several additional improvements to procedures, processes, and products.

I am not an owner, or shareholder in any of Luke's businesses. I am merely a “hired gun”. But, I am excited by the potential of this company. It will be great to see where it goes."

Unquote

:

J

• 5 weeks later...

Gewoon ter info over the blades grim, een gewaarschuwd mens ...

That vendor (he actually has several different sites under the umbrella name "The Shave Network") sells some really poor razors, with dishonest descriptions. He also runs The Blades Grim. The razors sold under that name seem to get some good reviews, and Luke (owner) seems to have developed a little following here. He is unwelcome on some other boards.

Als ik dit gebral lees:

"The team consists of about 14 (and growing) of hard working men and women that desire to build the finest American production blades at the lowest price possible."

This is a multimillion dollar undertaking and we are very excited and fully committed to the full implementation and success of our goals."

I have always loved Sheffield blades and the city with all its history. So starting with a traditional Solingen and then a Sheffield blade made great sense.

dan denk ik, mijd die vent. Zowada inhuren om een mes te maken. Tegen de laagst denkbare prijs! We hebben toch al Gold Dollars? Multi millioenen dollar onderneming! Lamenielache.

Altijd van Sheffield blades gehouden? Traditioneel Solingen blades?

Deze drol die er van overtuigd is dat Kopenhagen de hoofdstad van Amsterdam is weet niet eens waar Sheffield - laat staan Solingen - zich op de kaart bevindt!

J

PS Ik heb een CC'tje, vertaald, naar Tim Z. gestuurd.

PS 2 De man heeft het over een "undertaking". Een ondernemer is in het Anglo-Amerikaans een Entrepreneur. Een undertaker is een lijkbezorger/begrafenisondernemer.

PS 2 De man heeft het over een "undertaking". Een ondernemer is in het Anglo-Amerikaans een Entrepreneur. Een undertaker is een lijkbezorger/begrafenisondernemer.

Undertaking als in: het was een hele onderneming.

• 7 months later...

Ik begrijp dit niet. Als er ergens door consumenten met producenten wordt afgerekend dan is het wel in de VS.

Deze minkukel heeft Tim Zowada weten in te huren. Om hem te laten vertellen hoe je messen moet maken. Tim Z. had al een volkomen foute amourette achter de rug met Hartsteel. En gaat dit soort verkeerde relaties niet aan omdat hij filantropische aanvechtingen niet weet te onderdrukken.

Neen!

Hij laat zich voor het inhuren van zijn kennelijk te verwaarlozen inbreng vanzelfsprekend dik betalen.

Hij is als ambachtelijk artiest en als geldgeile wolf wat mij betreft definitief van zijn voetstuk gevallen. Als je jezelf en je naam ter wille van commercie koppelt als promotor aan dit soort bagger voortbrengende slijpers, dan brokkelt mijn beeld van vooraanstaand vakmanschap af.

Ik word grimmig van Blades Grim.

J