Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hierbij een foto met daarop 2 verschillende verpakkingen van Feather geel. Links afkomstig uit Thailand en recentelijk ontvangen met daarin 5 mesjes, zoals ook op de verpakking staat. Rechts de verpakking die ik kreeg van BdF in mijn testpakket , bijna een jaar geleden. Daar zaten toen 10 mesjes in. Op deze verpakking staat het aantal niet aangegeven.

Ik dacht altijd dat de gele verpakking 10 en de zwarte verpakking 5 stuks bevatte. Weet iemand hier meer van ? Heeft bijvoorbeeld Feather onlangs de verpakkingen gewijzigd ?

Posted

Ik dacht altijd dat de gele verpakking 10 en de zwarte verpakking 5 stuks bevatte. Weet iemand hier meer van ? Heeft bijvoorbeeld Feather onlangs de verpakkingen gewijzigd ?

Dat weet ik niet, maar de laatste Feathers die ik heb gekocht kwamen ook in pakjes van 5 mesjes. Ze scheren overigens hetzelfde, dus de mesjes zelf zijn volgens mij ongewijzigd.

Posted

Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat de kleur geen betekenis heeft van iemand die het heeft nagevraagd bij Feather al zie je meestal inderdaad de uitleg met het aantal stuks.

• 4 weeks later...
Posted

Ik heb ook die linker, echter staat er op mijn pakje 10 platinum coated blades.

Heb ze via scheerwinkel.nl aangeschaft.