Alexander Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Mijn collega's op kantoor omschreven de tobacco verde als "oude mannen geur" Zelf vind ik het een fijne geur maar zoals Marcel al zei ,UEKAZ 1
Robert79 Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Tsja, blijkbaar veel mensen met veel belevenissen, want de een zegd dat het helemaal niets met tabac te maken heeft en de ander herkent weer wel overeenkomsten.De een zegd zachte geur en de ander zegd weer wel aanwezig. Het blijft toch moeilijk of wel uekaz ?
cutthroat Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Extra lastig omdat een hoop mensen bij het horen van tabacco denken aan de geur van shag en sigaretten, en niet die van verse tabaksbladeren of -bloesem. Gezien mijn huidige verkoudheid kan ik er nog geen oordeel over vellen.
Henkiepenkie Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Ik heb deze zeep een paar dagen voor het eerst gebruikt en ik vind de zeep een aanwezige geur hebben die zeker niet subtiel aanwezig is. Als ik het moet omschrijven is het een donkere wat zware kruidige geur. Voor mij een zeep die ik voor de koude maanden van het jaar ga gebruiken. Ik heb er ook de bijpassende asb bij gebruikt na de scheerbeurt. Overigens vind ook ik de geur nostalgisch en bij mij een herinnering opwekken toen mijn vader zich met een DE stond te scheren. Maar zoals het met geuren is. uekaz
miguelan Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Volgens mij ruiken Tabac en de TFS Tobacco Verde wel anders. Het is voor mij ook duidelijk dat Tabac een veel sterkere geur heeft. Zo ver heb ik geen andere zeep gevonden die even zo sterk ruikt als Tabac.
DennisRichel Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Ik heb de Mondial versie van tabacco verde. I.t.t tabac vind ik deze zeep sowieso een stap milder qua geurigheid. Qua geur zelf is de mondial frisser doordat de hout/rokerige geur van tabac is vervangen door citrus elementen. Algemeen gesteld is tabacco verde de frisse fruitigere tegenhanger van Tabac. Qua schuimkwaliteit vind ik ze erg dichtbij elkaar zitten; misschien glijdt de Mondial nét iets beter. Je kunt net iets vaker over dezelfde plek heen zonder de droogheid te ervaren.
Barbiere di Figaro Posted June 10, 2018 Posted June 10, 2018 Ter aanvulling: de TFS Tabacco verde en de Mondial Tabacco verde zijn volledig vergelijkbaar! 1 1
Recommended Posts